Cylinder og stempel
Fra : The Master

Dato : 11-08-03 14:17

Hej HG

Min gamle cylinder gik i stykker så jeg skiftede en ny på den, men nu er der
bare et problem, knallerten kan ik starte, men jeg har et bud på det. Kan
det være fordi at en af mine stelpelringe er knækket, den ik kan starte????

Fra : Holger Danske

Dato : 11-08-03 15:04

The Master wrote:
> [...]
> er der bare et problem, knallerten kan ik starte, men jeg har et bud
> på det. Kan det være fordi at en af mine stelpelringe er knækket, den

Ja !

--
-- H.D. --

Fra : Niels Skaaning

Dato : 11-08-03 17:04

Holger Danske wrote:

> Ja !

Især hvis den kun har en ;).

NS

Fra : DaaN

Dato : 11-08-03 17:25

The Master skrev:
> [...]
> det være fordi at en af mine stelpelringe er knækket, den ik kan starte????

Hey =)
Der er vist ingen Tvivl, det er derfor =) Få det lavet og den Spinder
som en mis bagefter =)
- DaaN

Fra : The Master

Dato : 12-08-03 14:31

"DaaN" <DaaNKristensen@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kan

> Hey =)
> Der er vist ingen Tvivl, det er derfor =) Få det lavet og den Spinder
> som en mis bagefter =)
> - DaaN

OK tak for hjælpen, fordi jeg var lidt i tvivl om det...