.005 Clear Acetate ? Hvad er det hvor købe~
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 07-08-03 12:16

Hej,

Jeg har fundet en vejledning på netttet, til et lille projekt jeg skal i
gang med.

De bruger subj. til projektet, jeg har prøvet forskellige muligheder (jeg
skal lave en skabelon, til at male sprøjtemale efter). Det sidste jeg har
købt er en rulle som skulle bruges til paintbrush, men det er umuligt at
styre i den 1,3 x 60, og så vil jeg også gerne kunne genbruge skabelonen
(det her var selvklæbende), jeg har også prøve kalkepapir på ruller, det er
ikke er umuligt at få til at ligge fladt, og så krøller det når det bliver
vådt. Jeg har så fundet et stykke overhead papir i skuffen, det ser ud til
at være bedre, men jeg skal bruge stykker på ca.1,3 x 60... hvor finder jeg
det - det skal ikke koste det vide ned fra himmelen...

Det kan bl.a. får her, men det er lidt langt

http://www.reuels.com/reuels/page440.html

Anders

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-08-03 14:46

"Anders Jacobsen" skrev
> [...]
jeg
> det - det skal ikke koste det vide ned fra himmelen...

Henvend dig hos et trykkeri og spørg om du
må købe et ark montagefolie eller to...
Det vil typisk være 0,18mm (0,005" = 0,13mm)
og størrelsen afhænger af hvor stort tryk de håndterer.
Montagefolie koster ca 15-20 kr / m2

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply