inspiration til anlæg af terrasse
Fra : Daredevil

Dato : 06-08-03 16:23

Hej

er der nogle link til dette ??

Terrassen skal ligge ved et etplans hus.
hilsen
preben

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-08-03 21:12

On Wed, 6 Aug 2003 17:22:50 +0200, "Daredevil" <prebenvf@tdcadsl.dk>
wrote:

>er der nogle link til dette ??
>
>Terrassen skal ligge ved et etplans hus.

Inspiration til udseendet eller udførelsen? Til det første vil jeg
anbefale:
<http://www.klitgaards-brolaegning.dk/inspiration/index.php/terasser/>

http://www.gartneriet.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 06-08-03 22:06

"Daredevil" <prebenvf@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> er der nogle link til dette ??
>
> Terrassen skal ligge ved et etplans hus.
> hilsen
> preben

På min hjemmeside er der en masse fotos af mit eget projekt. Om det er det
du leder efter ved jeg ikke
Klik på "GørDetSelv-hjørnet" => "Terrasse"

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk (hvor du finder siden...)
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Jesper Christensen

Dato : 11-08-03 10:12

On 06/08/03 17:22, in article
3f311d3e$0$24723$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Daredevil"
<prebenvf@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej
>
> er der nogle link til dette ??
>
> Terrassen skal ligge ved et etplans hus.
> hilsen
> preben

Hej Preben

Skal den være af træ eller Steen??? Jeg kan anbefale dig at bruge træ
den er nem at holde ren og dejlig at gå på. Jeg har arbejdet på min terrasse
I gennem 3 sommer og den er nu på godt 150 kvm. Har I år arbejde med af
bygge min søns pool ned I den og det virker nå men jeg ved at der findes
en bog der er skrevet af en svensk person med masser af tips og foto...
mener den heder terrasse

Håber det kan hjælpe lidt

Jesper