Køkkenplader i gering/ eller ej.
Fra : Per H

Dato : 05-08-03 19:41

Hvad er lige grunden til at man næsten slet ikke længere udfører en
vinkelkøkkenplade i 45 graders gering

Man så det en del lige i 70erne, men det er helt slut nu.

Jeg kan godt se at der er en del ulemper, ( skal bruges mere plade,
større samling hvor vand kan trænge ind)

men er det ikke lidt pænere end en 90 graders vinkelsamling.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Tømreren

Dato : 05-08-03 20:04

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> større samling hvor vand kan trænge ind)
>
> men er det ikke lidt pænere end en 90 graders vinkelsamling.

Hvis man laver en 90 graders samling går der jo en del træ til spilde....2 x
62cm.
Jeg laver gerne et lille 45grader snit på ca. 5 cm. og så en lige samling
(så forkanten passer rundt)

Mvh
Tømreren

Fra : Per H

Dato : 05-08-03 21:20

On Tue, 5 Aug 2003 21:03:35 +0200, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev:

> [...]
>62cm.
>Jeg laver gerne et lille 45grader snit på ca. 5 cm. og så en lige samling

ja det gør jeg også.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk