Mange hvepse
Fra : Din Nabu

Dato : 03-08-03 13:24

Der er mange hvepse i år ude i haven. De gemmer sig i græset. Jeg har lige
slået to ihjel der var kommet indenfor.

Mvh

Din

Fra : Søren

Dato : 03-08-03 13:31

"Din Nabu" <dinnabuNOSPAM@yahoo.dk> wrote in message
> Der er mange hvepse i år ude i haven. De gemmer sig i græset. Jeg har lige
> slået to ihjel der var kommet indenfor.
>
> Mvh
>
> Din

Nå, skam dig!

Jeg kommer til at tænke på 'Den tapre skædder'.

Søren

Fra : Din Nabu

Dato : 03-08-03 16:44

"Søren" <leave@mealone.dk> skrev i en meddelelse
> "Din Nabu" <dinnabuNOSPAM@yahoo.dk> wrote in message

> Nå, skam dig!
>
> Jeg kommer til at tænke på 'Den tapre skædder'.
>
> Søren

Du tænker ikke på 'Tinker, Tailor, Soldier, Spy' vel?

Er det bare mig eller har i andre også mange af dem?

Fra : Mari

Dato : 03-08-03 17:21

"Din Nabu" <dinnabuNOSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Der er mange hvepse i år ude i haven. De gemmer sig i græset.

Jeg bruger at hænge (mange) halvliters sodavandsflasker i træerne i min
baghave. Det er hvepsefangere.

Jeg fylder flaskerne halvt med sød frugtsaft (sukekrsødet) - som lokker
dem ned i flasken. Siden har vi meget sjældent hvepse omkring terrasse
og i huset.

/Mari

Fra : Meher Qosh

Dato : 03-08-03 20:55

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg fylder flaskerne halvt med sød frugtsaft (sukekrsødet) - som lokker
> dem ned i flasken. Siden har vi meget sjældent hvepse omkring terrasse

Dør de så nede i vædsken? - og er du så ikke bange for at du hugger
naboernes hvepse?

Fra : Mari

Dato : 04-08-03 21:26

"Meher Qosh" <mqosh@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Dør de så nede i vædsken? - og er du så ikke bange for at du hugger
> naboernes hvepse?

Ja, de dør......... og de råber til naboens hvepse, at de skal blive
derinde

/Mari

Fra : Meher Qosh

Dato : 05-08-03 21:20

> "Meher Qosh" <mqosh@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>

> Ja, de dør......... og de råber til naboens hvepse, at de skal blive
> derinde

....på hvepsesprog forståes, og hvis man er så heldig at kunne dette, kan man
jo synge følgende sang sammen med dem:

BUZZ! goes the bee,
Hour after hour,
BUZZ! goes the bee