stenmel i indkørsel
Fra : Leonard

Dato : 31-07-03 13:30

Jeg vil forsøge med stenmel som belægning i min indkørsel, men da jeg
ikke har tid til at begå alle fejlene selv vil jeg lige spørge:

Hvor tykt et lag skal jeg lægge?
- der er et tykt og fast lag stabil grus under
- der køres ind og ud op til 10 gange om dagen
- bilen er tung (2T) og der køres ofte med trailer (2T)
så det skal kunne holde til lidt mere end en havegang.

Det skal selvfølgelig stampes, men hvis jeg lægger 7 cm skal jeg så
lægge det i 2 omgange og stampe imellem?

Jeg vil først forsøge på det værste sted, hvor der nu er stort behov
for at gøre noget, og hvis det holder godt der og ser ordentligt ud,
så vil jeg lægge det på alle 500 m2.
--
Leonard
http://www.speedbaadsskolen.dk - Speedbådskørekort, nemt og billigt.