Kæmpetidsel
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 29-07-03 18:47

Er denne tidsel (se link) ikke usædvanelig stor??? Jeg havde
ingen anelse om at de kunne blive over 3 meter høje, men en sådan
har jeg "opnået" i min have. Til sammenligning er jeg 1,80 meter
i nyklippet udgave.

http://tinyurl.com/if0o

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : postbakken

Dato : 29-07-03 19:01

> Er denne tidsel (se link) ikke usædvanelig stor???
hvor vildt!!
så stor en tidsel har jeg aldrig før set er det et trick foto???
vi har et par stykker i haven men de går kun mig til lige under knæet og jeg
er kun 173cm.....

venligst
Maiken

Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-07-03 19:02

Hej Lars,

"Lars Thomsen Nielsen" <larsERASE_THIS@flexcom.dk> wrote in news:3f26b1a4$0
$83064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> ingen anelse om at de kunne blive over 3 meter høje, men en sådan
> har jeg "opnået" i min have. Til sammenligning er jeg 1,80 meter

Jo - den er dælme stor! Imponerende... Det kan vi ikke slå her Heller
ikke sidste år hvor vi ikke rigtig gjorde noget ved dem. I år har de fået
med buskrydderen, så kan de lære det!

Vær opmærksom på blomsterne - de spreder sig altså ad-h-til...

** Lars

Fra : xperhansen@get2net.d~

Dato : 29-07-03 21:53

"Lars Thomsen Nielsen" <larsERASE_THIS@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen anelse om at de kunne blive over 3 meter høje, men en sådan
> har jeg "opnået" i min have. Til sammenligning er jeg 1,80 meter

Det er en meget normal størrelse for Æselfoder,
som planten hedder på dansk.
( Onopordon acanthium)

Mvh
Per A. Hansen