Kan man bejdse trykimprægneret træ?
Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 29-07-03 09:11

Hej alle

Jeg skal til at lave en lille udendørs trappe i trykimprægneret træ. Men den
grønne farve er jeg ikke så vild med, så jeg vil gerne have dem bejdset
brune, så man stadig kan se træets åre. Kan det lade sig gøre?

--
Mvh.
Morten G. Nielsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-07-03 09:19

M. G. Nielsen. wrote:
> [...]
> Men den grønne farve er jeg ikke så vild med, så jeg vil gerne have
> dem bejdset brune, så man stadig kan se træets åre. Kan det lade sig

Hvorfor bruge bejdse?
Hvorfor ikke bare vælge en farvet træbeskyttelse, f.eks 'Pine'?

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-07-03 09:25

M. G. Nielsen. wrote:
> [...]
> grønne farve er jeg ikke så vild med, så jeg vil gerne have dem bejdset
> brune, så man stadig kan se træets åre. Kan det lade sig gøre?

Giv det noget Gori 44 så holder det osse til regn.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 29-07-03 11:38

Tak for jeres tips.

Tror jeg vil forsøge mig med farvet træbeskyttelse.

Mvh. Morten