Ifö Cera toilet
Fra : Finn I

Dato : 28-07-03 22:11

Det ene af vores toilettet er begyndt at bruge lang tid om genopfyldningen.
Jeg har prøvet at se ned til al "mekanikken" men jeg syntes ikke jeg kan
finde noget filter der umiddelbart kan skiftes eller renses.

Hvor er det lige der kan være noget galt?

Mvh
Finn I

Fra : kim rasmussen

Dato : 28-07-03 23:19

Hej Finn I
Den tynde plasticslange der sidder indvendigt og går ned til
vandtilslutningen er formegentlig stoppet enten i bunden eller i toppen hvor
den går ind i indløbsventilen.
mvh mcloud
Blikkenslager

Fra : Finn I

Dato : 28-07-03 23:34

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> Den tynde plasticslange der sidder indvendigt og går ned til
> vandtilslutningen er formegentlig stoppet enten i bunden eller i toppen
hvor
> den går ind i indløbsventilen.

Kan man bare trække slangen af for at kontrollere det?

Fra : kim rasmussen

Dato : 29-07-03 08:17

Man skal dreje den ud og husk at lukke for vandet til toilettet først

hilsen mcloud

Fra : Nielsen

Dato : 29-07-03 17:02

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde noget filter der umiddelbart kan skiftes eller renses.
>
> Hvor er det lige der kan være noget galt?

Jeg har lige haft det samme, godt nok et Villeroy og Boch
Det var selve vandpåfyldningen den var gal med, den fyldte vandet via et
microskopisk hul i den ventil der sidder på lukketøjet. pakninger var utætte
og der var masser af kalk indeni
Jeg skiftede hele gøjemøjet ( sikkert ikke nødvendigt) og det kostede 240kr
for en ny påfyldningsting

Nielsen