Knytnævestore sten til dækning af bed ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-07-03 20:13

Hej alle,
Jeg er på jagt efter nogle knytnævestore sten til dækning af nogle snart
forhenværende blomsterbed som jeg ikke orker at kratte ukrudt i hele tiden.
Jeg mener at have set sdan nogle i knytnævestørrelse, som er pænt
afrundede - men jeg aner ikke hvad de hedder, så jeg ved ikke hvad jeg skal
google efter eller spørge vognmanden om ?
Hvis der er nogen her som kender en omtrentlig pris på sådan nogle sten, vil
jeg også gerne høre den

Andreas M. Hansen

Fra : Martin Christiansen

Dato : 27-07-03 20:51

> [...]
> google efter eller spørge vognmanden om ?
> Hvis der er nogen her som kender en omtrentlig pris på sådan nogle sten,

Prøv at se her < http://www.stenoggrus.dk/ > under sømaterialer.

Mvh - Martin

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 28-07-03 09:12

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> wrote in

> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kør omkring en landmand og spørg.
Hans samler tonsvis sammen på hans marker og dumper dem i et hjørne et
sted.
Jeg tror ikke de skal koste noget.

Men pas på vægten. Sten er ret tunge.

Jens Borchert Pedersen