Nye gulvfliser i badeværelse
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-07-03 08:34

Hej.

Jeg har 3 m2 gulv i badeværelset der skal fliser på. Evt. noget
billigt gulvvarme nedenunder.

Er det et projekt man selv kan lave, hvis man ALDRIG har prøvet det
før? Er der guider til fliselægning i vådrum på nettet?

Jeg er total lost og er mest på nippet til at betale mig fra det, da
mine 10 tommelfingre ikke har det så godt

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Nielsen

Dato : 25-07-03 10:06

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:07n1ivcn42n74h419oglhf8sitimn3chgf@4ax.com...
> [...]
>
> Jeg er total lost og er mest på nippet til at betale mig fra det, da
> mine 10 tommelfingre ikke har det så godt

Hvis du går ind på www.lip.dk og kigger under vådrum, eller her
http://www.alfix.dk/dk/dk_mi/indholdmontering_0211.htm der er hvad du skal
bruge af vejledning

Nielsen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 26-07-03 18:30

>Hvis du går ind på www.lip.dk og kigger under vådrum, eller her
>http://www.alfix.dk/dk/dk_mi/indholdmontering_0211.htm der er hvad du skal
>bruge af vejledning

Tak for det. Det ser ud til at jeg godt tør forsøge.

Fra : Calle.

Dato : 30-07-03 15:21

Brian B. Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg er total lost og er mest på nippet til at betale mig fra det, da
> mine 10 tommelfingre ikke har det så godt

husk gummimembranen
--
Calle