til at så græsplæne i
Fra : Itgrafen

Dato : 24-07-03 22:24

Hej gruppe

Håber at der er nogle her der kan hjælpe mig. jeg leder efter noget plast
"net" nogle felter der kan holde på en nyslået græsplæne. Og i det her
tilfælde, måske sørge for at mine hunde ikke graver plænen op. Helst på en
sådan måde at hundens poter ikke bliver revet i stykker. Jeg tror nok at jeg
har set det i grøn plast og i samme brochure som grønne plast
bedkanter/afgrænsninger.
Link til en forhandler vil være super, ligeledes erfaringer med ovennævnte.

på forhånd tak
dorthe

Fra : Jørgen

Dato : 25-07-03 09:09

En ny sået græsplæne, har ikke godt af besøg, hverken af mennesker og i
særdeleshed ikke hunde med deres tynde ben. så spær hunden ude fra området

Hilsen
Jørgen