billige hårde hvidevarer
Fra : Jørgen O Pedersen

Dato : 24-07-03 20:13

Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
køleskab.
hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
skal havde.

Fra : Preben Kristensen

Dato : 24-07-03 20:03

"Jørgen O Pedersen" <jop@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
> skal havde.

Vi har købt en del hos http://www.jyskhvidevarelager.dk/easy-net/index.asp
og er meget godt tilfreds.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : Aksel

Dato : 24-07-03 20:30

> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
> skal havde.

Prøv at se priserne hos Fleggård i Padborg, I handler i Dk og får dansk
garanti, men får varerne udleveret på den anden side af grænsen,
Hvis i går efter mærkevarer kan i nok spare 25 - 35 %

Hilsen Aksel

Fra : Torbenth

Dato : 24-07-03 21:00

> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst.

Hej.

Harald Nyborg.

Har selv 2 køleskabe og en skabsfryser derfra. Haft dem i 2 år nu og de er
både pæne og rummelige. Samt super lavenergi til billige priser.
Kig på www.harald-nyborg.dk

Mvh.
Torben

Fra : Dyster

Dato : 24-07-03 21:14

> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
> skal havde.

I kan måske finde en prissammenligning på nedenstående
mvh. heinrich

http://dk.pricerunner.com/Tree.jsp?main=3

Fra : Bo

Dato : 24-07-03 21:20

Se dem her:

http://www.hvidevareshoppen.dk/

eller skriv til ham her:

STRØH'S HVIDEVARECENTER <x3m@x3mbilligt.dk>

Jeg har ikke selv købt hos dem men de var næsten lige så billige som der
hvor jeg køber. (Og det er billigt )

MVH

Bo

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 24-07-03 21:23

> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
> skal havde.

Hej Jørgen

Du skal helt klart henvende dig til Kaj Berntsen, der er medlem af
serviceringen. http://www.kai-berntsen.dk/ Jeg har selv henvendt mig per
mail med nøjagtige model betegnelser på de varer jeg ønskede, og jeg har
fået en meget favorabel pris. Vi har købt indbygningsovn (med
stegetermometer, timer og alt det halløj) og gaskogeplade i Voss frontline,
Siemens indbygningsopvaskemaskine og en emhætte fra Voss i børstet stål til
i alt 17.000. Bare ovn og kogeplade koster normalt 15.000, så der er mange
penge at spare. Det er faktisk også billigere end at hente selv i Tyskland,
det undersøgte jeg nemlig ligeledes. Desuden leveres det fragtfrit i hele
DK, hvilket jeg ikke er stødt på online ellers. Helt og lykke i din jagt.

Mvh.
Mette

Fra : D. Truberg \(4100\)

Dato : 24-07-03 21:45

Prøv evt. hos http://butik.el-stroem.dk/
her har jeg handlet meget og de er til at handle med (pris), leverer i hele
DK.

Dannie

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 25-07-03 23:05

Det støtter jeg. God service og han matcher næsten altid omtrent billigste
pris du kan finde på nettet. Vi købte en del der for et års tid siden og fik
samlet mere end 40% rabat i.f.t. listepriser.

VH
Jakob

Fra : Jens Juul

Dato : 24-07-03 23:07

>hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
>skal havde.

Benyt pricerunner eller hvidevarer.dk til at finde ud af hvor det er
billigst og gå så ind i den nærmeste hvidevare shop og spørg hvad de kan
levere det til og vupti så kan de fleste levere til den samme pris som du
fandt på nettet. Men husk at oplyse at du har undersøgt priserne andre
steder. Jeg har prøvet det 2 gange og er ordren stor nok er der ingen
problemer.
Fordelen er at du handler lokalt og kan brokke dig lokalt såfremt noget
ikke er iorden.

Mvh Jens

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-07-03 23:29

> Vi skal købe nye hårde hvidevarer, emhætte, indbygningsovn, kogeplader,
> køleskab.
> hvor køber jeg det billigst. vi er næsten klarover hvilket produkter, vi
> skal havde.

Jeg har købt et Bosch køleskab i rustfrit stål hos www.medinaess.de.
Jeg betalte (omregnet til kr.) 6.200,- leveret til hoveddøren og betalt ved
leveringen.

Billigste pris på hvidevarepriser var ca. 8.300 + levering.

Den lokale hvidevarepusher har (hårdt presset) givet mig en pris på kr.
7.700,- for det samme skab.

mvh
Bendt

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-07-03 20:26

"Bendt Rasmussen" <razz2@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Sorry - Det var hos www.medianess.de

mvh
Bendt

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 29-07-03 09:41

> [...]
>
> Billigste pris på hvidevarepriser var ca. 8.300 + levering.
>
> Den lokale hvidevarepusher har (hårdt presset) givet mig en pris på kr.

Jeg har været inde og se på deres hjemmeside og det er jo ganske vildt

Jeg kan umiddelbart spare 1700,- på en AEG 88840 vaskemaskine som koster
8000,- i Danmark og så er det leveret.

Men hvad med moms, told og andet ???

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 29-07-03 18:55

"Philip Oest Møller" <Philip2022@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har været inde og se på deres hjemmeside og det er jo ganske vildt

> Jeg kan umiddelbart spare 1700,- på en AEG 88840 vaskemaskine som koster

Ingen moms, told eller andet. Det hedder varernes frie bevægelighed inden
for EU. Hvis firmaet handler for mere end kr. 100.000 (mener jeg det er) til
danske kunder, så skal de momsregistreres i danmark.

mvh
Bendt

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 02-08-03 09:52

> [...]
til
> danske kunder, så skal de momsregistreres i danmark.

Jeg kan berette videre(efter en forespørgsel hos en handels kandidat) at der
skal betales dansk moms og den tyske moms skal refunderes. Dette sker dog
ikke i praksis, da der ingen grænse kontrol er længere.

Der udover er der garanti i to år, som også gælder i Danmark, maskinen
afleveres hos AEG.

Hvad angår bestilling, betaling og levering, så sker det med en skriftlig
ordre bestilling, dernæst en ordre bekræftelse, så en bank overførsel, og så
kommer varen efter 3-7 dage.

Så nu venter jeg bare spændt på min AEG 88840, som er billigere end Snehvide
selv kan købe den for hos sin egen grossist(insider viden fra en anden
bekendt, som godt lige ville se nærmere på det link før han troede på det).