Bornholm luksushegn fra Silvan - findes de~
Fra : Rusaas

Dato : 24-07-03 17:31

Hej Alle,

Jeg skal have sat et hegn op og efter at have set på forskellige lamelhegn
er jeg faldet meget for Silvans Bornholm Luksushegn. Lamelerne på hegnet er
ikke flettede, skiftevis hæftet til hinanden, er lodrette, og foroven er der
espalier. Prisen er 590 for et hegn der måler 200x180.
Umiddelbart er det ikke dyrt, 290kr per løbende meter og så sparer man også
nogle stolper.

1) Er der nogen der har kendskab til kvalitetet, hvori består "luksus" :)
2) Er der nogen der har kendskab til lignende hegn med lodrette eller skrå
lameller der ikke er flettede
til en fornuftig pris.

På forhånd tak