Program til indretning
Fra : Christian Meyer

Dato : 04-04-01 18:15

Jeg leder efter Windows program, der kan hjælpe med placering af møbler i
et lokale. Det er træls at flytte halvdelen af møblerne rundt, ofor bare
at finde ud af, at det ikke kan være der alligevel.

Er der nogen kender et sådan program?

--
Mvh.
Christian Meyer

Fra : Rasmussen

Dato : 05-04-01 09:55

"Christian Meyer" <paarup_meyer@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
Det er træls at flytte halvdelen af møblerne rundt, ofor bare
> at finde ud af, at det ikke kan være der alligevel.
>
> Er der nogen kender et sådan program?

Vi plejer at bruge en tommestok, det virker fint

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 05-04-01 17:09

"Rasmussen" <mortil3@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9ahbve$qjs$1@sunsite.dk...

> "Christian Meyer" <paarup_meyer@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er træls at flytte halvdelen af møblerne rundt, ofor bare

> Vi plejer at bruge en tommestok, det virker fint

Og så tegne rummene op med Viking nr. 2 på ternet papir eller
millimeterpapir; møblerne tegnes op på tilsvarende måde og
klippes ud. Så kan man flytte rundt med dem til de passer.

Det er et herligt og ganske billigt program.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : hk

Dato : 07-04-01 15:19

Hej Christian

IDE møbler har et indretningsprogram der hedder Furnish som man kan
downloade fra deres hjemmeside.
http://www.ide.dk/

Hilsen
Henrik Kjærside

Christian Meyer <paarup_meyer@FJERNmail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.153574e2da01f408989691@sunsite.auc.dk...

Fra : Christian Meyer

Dato : 09-04-01 06:46

In article <9an7ja$7jm$2@news.inet.tele.dk>, hekj@post10.tele.dk says...
> Hej Christian
>
> IDE møbler har et indretningsprogram der hedder Furnish som man kan
> downloade fra deres hjemmeside.
> http://www.ide.dk/

Tak for det.
Er der ikke noget galt med deres link? Jeg bliver henvist til en side med
Svane dyner...

Har du programmet liggende?

--
Mvh.
Christian Meyer

Fra : Henrik

Dato : 09-04-01 14:17

Hej Christian
Når du er kommet ind på www.ide.dk skal du klikke på Home nederst på deres
side, så virker deres link til programmet.

Hilsen
Henrik Kjærside

Fra : Casper

Dato : 10-04-01 12:09

On Mon, 9 Apr 2001 15:16:38 +0200, "Henrik" <hekj@amuvs.dk> wrote:

>Hej Christian
>Når du er kommet ind på www.ide.dk skal du klikke på Home nederst på deres
>side, så virker deres link til programmet.

Kan ikke anbefales at installere på WIN2000, jeg får en BSOD på 2
forskellige maskiner...

Casper

Fra : frede-plesner@image.~

Dato : 23-04-01 22:18

prøv floorplan.

Fra : E. Jensen

Dato : 26-04-01 12:28

Jeg har set, at der er flere som har efterlyst et indretningsprogram - jeg
har set det (Floor Plan 3D) på tilbud (hvis man er medlem af FDB) hos Merlin
til kr. 149 kr. ellers er prisen 349 kr. - se evt. flg.
http://www.fdb.dk/merlin/tilbud.asp?type=Medlemstilbud&list_PagingMove=>&Lis
tAbsolutePage=1

venlig hilsen

E. Jensen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-05-01 23:46

Jeg har et program der hedder ''Boligindretning'' og er fra ''Kisum &
kjelstrup'' og det er selvfølgeligt på Dansk.
<frede-plesner@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:M_0F6.55848$o4.4785363@news010.worldonline.dk...