Rustfrie D-ringe?
Fra : Lars Schmidt

Dato : 11-08-03 16:40

Hej.

Jeg har erhvervet mig et brugt Harness. Jeg må med beklagelse konstatere at
de 6-8 D-ringe som sidder på ikke er af rustfrit materiale! Åbentbart kun
emaljerede D-ringe. (De er meget rustne, trods pudsning med diverse
pudsemidler!)

Er der nogle her i NG der er bekendt med hvor man kan anskaffe sig rustfrie
D-ringe til en overkommelig pris?

Mvh

Lars

Fra : Claus Larsen

Dato : 11-08-03 17:22

Her

WWW.scubagear.dk

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 20:43

On Mon, 11 Aug 2003 17:40:23 +0200, "Lars Schmidt" <gal@biteme.dk>
wrote:

> [...]
>pudsemidler!)
>
>Er der nogle her i NG der er bekendt med hvor man kan anskaffe sig rustfrie

Hvad med "brandmandshager" i aluminium? Koster omkring 10,-/stk, jeg
har to siddende på min båd til at holde fortøjningerne!
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=12897

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-08-03 07:26

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med "brandmandshager" i aluminium? Koster omkring 10,-/stk, jeg
> har to siddende på min båd til at holde fortøjningerne!
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=12897

Brandmandshager har den kedelige egenskab at de kan "clipse" sig selv på
liner, tovværk og ledninger. Brug en type med låsefunktion.

Allan Hansen

Fra : René Rye Larsen

Dato : 12-08-03 18:03

Overkommelig pris? Få det hele og betal for det halve, som velfærdsamfundet
har givet mange en illusion er muligt...
Jeg købte engang nogle rustfri d-ringe inde hos Claus V Hansen
("bådudstyrsbiks" på Østerbro).
Mvh René

Fra : J.B. Martin

Dato : 18-08-03 20:06

Det gjorde jeg også, men returnerede dem efter at jeg opdagede at prisen var
8-10 gange højere end den lille forretning på strandvejen på Amager, lige
før man kører over motorvejen ved Kastrup.

Sakset fra Krak:

Hellers Yachtværft & Udstyr

Amager Strandvej 407-411
2770 Kastrup