Ny Hjemmeside
Fra : Trine Westhoff

Dato : 04-04-01 15:54

Hej

Jeg ved ikke om jeg er kommet rigtig, da jeg først har fundet denne NG nu.

Jeg har brug for hjælp, idet jeg har nu prøvet at lave en hjemmeside i MS
Frontpage 2000.

Jeg har nu prøvet at overføre den til mit område hos Get2net, hvor jeg har
tilmeldt min hjemmeside.

Når jeg trykker på min adresse kommer der en masse linier, hvor jeg kan se,
at dette er alle mine sider. Jeg skal derefter ind og trykke på de enkelte
sider for at kunne se min hjemmeside.

Det er jo ikke rigtig, da jeg skulle helst kunne se forsiden på min
hjemmeside med det samme. Den har jeg kaldt indeks, som jeg har fået besked
på.

Min hjemmeside skulle hedde www.hjem.get2net.dk/westhoff, men det gør også
indirekte. Er der nogen, som har et godt råd til mig, hvad jeg skal gøre

På forhånd tak

Trine

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-04-01 16:26

"Trine Westhoff" <ptwesthoff@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indirekte. Er der nogen, som har et godt råd til mig, hvad jeg skal gøre

Hej Trine.

For det første hedder din side http://hjem.get2net.dk/westhoff/indeks.htm
(uden www)

Dernæst vil jeg tro, det hjælper, hvis du omdøber din side til "index.htm"
istedet for "indeks.htm". Jeg kan godt finde din side, hvis jeg taster
http://hjem.get2net.dk/westhoff/indeks.htm.

Håber det hjælper.
--
Mvh. / Sincerely
Lars Frandsen, Denmark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-04-01 16:48

Wed, 4 Apr 2001 16:53:31 +0200, skrev "Trine Westhoff"
<ptwesthoff@get2net.dk>:

>Det er jo ikke rigtig, da jeg skulle helst kunne se forsiden på min
>hjemmeside med det samme. Den har jeg kaldt indeks, som jeg har fået besked
>på.

Den skal hedde index.htm og ikke indeks.htm

>Min hjemmeside skulle hedde www.hjem.get2net.dk/westhoff,

Ovennævnte er ikke din adresse, der er ikke www i den, den rigtige er
http://hjem.get2net.dk/westhoff

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.