MS Windows
briani 27239
En hård nød at knække ang. baggundstapet
Fra : Karsten

Dato : 05-08-03 03:40

Jeg køre med en opløsning på 1024x768, og har et billede på 630x434, den vil
jeg gerne have til at være oppe i højre hjørne af min skærm, kan det
overhoved lade sig gøre.

Windows Xp Home dk

Fra : ..::jmj::..

Dato : 05-08-03 05:38

"Karsten" <faerk@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> jeg gerne have til at være oppe i højre hjørne af min skærm, kan det

Du laver et billede med dimensionerne 1024x768, i dette billede paster du
det mindre billede på 630x434 ind i øverste højre hjørne. Så er den hjemme.

...::jmj::..

Fra : Karsten

Dato : 05-08-03 19:51

"..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du laver et billede med dimensionerne 1024x768, i dette billede paster du
> det mindre billede på 630x434 ind i øverste højre hjørne. Så er den

Det er jeg godt klar over, men nu har jeg altså kun brug får det lille
billede, og jo større billede er, jo flere resurser bruger windows på at
opdatere skærmbilledet, for jeg ved det kan lade sig gøre, men kan ikke
huske hvordan...

Fra : Leo E

Dato : 05-08-03 05:59

"Karsten" <faerk@adslhome.dk> wrote in message news:<bgn5dk$e2i$1@sunsite.dk>...
> Jeg køre med en opløsning på 1024x768, og har et billede på 630x434, den vil
> jeg gerne have til at være oppe i højre hjørne af min skærm, kan det
> overhoved lade sig gøre.
Måske,prøv det her: http://www.wallpapermanager.com/
ellers prøv at søg efter: free wallpaper manager
Hilsen: Leo