MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min processor kører 100 %
Fra : Preben Müller

Dato : 04-08-03 11:15

osse selvom der ikke er jobs i listen,
Hvor ligger fejlen som er periodisk.
Afhjælpes ved at tænde og slukke, men ville da gerne
stoppe aktiviteten helt

PM

Fra : Thomas Madsen

Dato : 04-08-03 13:14

Preben Müller skrev:

> Afhjælpes ved at tænde og slukke, men ville da gerne
> stoppe aktiviteten helt

Det er altid en god idé at fortælle hvilket styresystem der er tale
om, men som det første kunne du prøve at scanne efter virus og evt.
også efter spyware med Spybot, Adaware, eller lignende.

Du kan også prøve at søge på MS' Knowledebase efter ordet '100 %',
eller lignende. Det giver nok en del hits.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;kbhowto&sd=GN&ln=EN-US&FR=0

Madsen.

Fra : Lundsteen

Dato : 04-08-03 17:01

"Preben Müller" skrev i en meddelelse
> osse selvom der ikke er jobs i listen,
> Hvor ligger fejlen som er periodisk.
> Afhjælpes ved at tænde og slukke, men ville da gerne
> stoppe aktiviteten helt
>
> PM

I joblisten under processer bør du kunne se hvilken exe-fil, der sluger al
din kraft?
I så fald kan du søge på navet på google.

Jeg var selv ude for de samme og fandt ud af, at mit antivirus program
(Kaspersky) var sat til at scane mit system hver dag klokken 20.00, og det
medførte også 100% processer forbrug.

MVH. Andreas