MS Windows
briani 27239
Problemer med "localhost" i Outlook Expres~
Fra : Doktoren

Dato : 03-08-03 02:27

Hej
Jeg bruger OE til at styre mine mail konti. Jeg har 2 hotmail og en
enkelt pop3 account tilknyttet. Det er pop3'en der er valgt til
standard.
Inde under server konfiguration (under konti'ene) er der de
forskellige host. Jeg indtaster dem som de står på mit papir fra
udbyderen, og så virker det hele... Efter jeg så har hentet mailen, og
henter næste gang, så har oe ændret min indgående postserver til
"localhost" og under brugernavn er der tilføjet "/Postserver". Når
denne ændring automatisk er ændret at OE, så kan jeg ikke hente
posten.... og jeg skal ind og ændre den indgående postserver hver
gang... ikke smart :(

Nogen der har et forslag?

--
Lars Koch Hansen
Odense

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-03 04:07

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev :

> [...]
>denne ændring automatisk er ændret at OE, så kan jeg ikke hente
>posten.... og jeg skal ind og ændre den indgåen

Det er din virusscanner, der vil tjekke dine mail, så der skal
stå localhost.

Meningen er at virusscanneren skal hente dine mail, virustjekke
dem og så sende dem videre til dit mailprogram.

Så tjek dine indstillinger i din virusscanner at den er sat til
at hente fra din mailkonti eller slå scanning af mails fra.

Jeg ved ikke om det er muligt at bruge Hotmail sammen med en
virusscanner, men dine alm, mailkonti skal kunne gøre det.
--
Knud