MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søger "optage-program"...
Fra : Svend Emil

Dato : 31-07-03 17:47

Hej !

Jeg søger et program, som kan optage det der foregår på skærmen...
Så simpelt er det faktisk !

Jeg har tidligere set et eksempel, med et lille videoklip, som skulle vise
hvor hurtig/langsom start-menuen var om at komme frem.

Håber der er nogen som har et forslag til hvilket program jeg kan bruge til
det.
--
--- Svend Emil (o: ---
Gerne kun freeware

Fra : N/A

Dato : 31-07-03 18:24

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har tidligere set et eksempel, med et lille videoklip, som skulle vise
> hvor hurtig/langsom start-menuen var om at komme frem.

Bulent's Screen Recorder må kunne gøre det
http://abone.turk.net/bulentb27/index.htm#screenrecorder

Fra : Svend Emil

Dato : 31-07-03 19:32

"N/A" <ingen@mail.com.invalid> skrev i en meddelelse
> "Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Bulent's Screen Recorder må kunne gøre det
> http://abone.turk.net/bulentb27/index.htm#screenrecorder

MANGE tak !

Det virker !
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 31-07-03 19:23

Svend Emil skrev:

> [...]
>
> Jeg har tidligere set et eksempel, med et lille videoklip, som skulle
> vise hvor hurtig/langsom start-menuen var om at komme frem.

Lyder som et indlæg jeg lavede sidste år
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=e677fc965fab87c1&seekm=alofdm%241sn4d5%241%40ID-157131.news.dfncis.de#link5

Til det brugte jeg Windows media encoder
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/technologies/overview.aspx

Men prøv CamStudio som er noget lettere a komme i gang med + at det
laver avi
http://www.atomixbuttons.com/vsc/index1.html
og deres nye side
http://www.rendersoftware.com/products/camstudio/index.htm

Du kan optage det i divx, hvis du henter divx codec fra www.divx.com
mener også den kan optage med
http://www.divx-digest.com/software/huffyuv.html som er bedre at bruge
hvis det skal konverteres til et andet format.
--
Mvh Edmund