MS Windows
briani 27239
Åben ny explorer vindue i Start -> Run?? (~
Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-07-03 11:50

Hej

Jeg har lidt problemer. Jeg skal bruge en kommando så jeg kan åbne et link i
et nyt vindue
kommandoen må ikke være en html, eller ligende, skal være et "dos" kommando.
Findes dette??

Mvh Michael Thomsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 11:52

In dk.edb.system.ms-windows, Michael Thomsen wrote:

>Jeg har lidt problemer. Jeg skal bruge en kommando så jeg kan åbne et link i
>et nyt vindue

' iexplore http://www.google.dk/ ' virker i Start -> Kør, men vist
ikke umiddelbart i en egentlig genvej.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Leo E

Dato : 30-07-03 14:20

"Michael Thomsen" <Gichael@hunters.dk> wrote in message news:<bg87ir$vgt$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> et nyt vindue
> kommandoen må ikke være en html, eller ligende, skal være et "dos" kommando.
Øhh, en kommando køres fra dos, er det du mener, eller er det en genvej,
og du ved godt at du kan stille ie til selv at åbne i et nyt vindue?
Hilsen: Leo

Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-07-03 14:55

Det jeg mener er at jeg i en URL skal åbne en side, men den skal åbnes i et
nyt vindue.
dvs. ingen HTML tags, ellers iexplore.exe www.google.com /e det skal være en
http://ww.google.com og så evt et eller andet hvis det kan gøres på den
måde.