MS Windows
briani 27239
Genskabe seneste slettede filer...
Fra : Svend Emil

Dato : 30-07-03 08:29

Hej !

Jeg søger et program der som sagt kan genskabe de seneste af de filer jeg
har slettet.
Jeg er nemlig i den situation at jeg har slettet en fil, og nu er der noget
som ikke længere fungere korrekt.

Programmet må meget gerne være lige så simpelt som "Papirkurven"; man vælger
en fil, siger gendan, og så er den på sin gamle oprindelige plads.

Håber på hjælp.
Jeg kører Wíndows XP DK
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 30-07-03 11:24

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vælger
> en fil, siger gendan, og så er den på sin gamle oprindelige plads.

Jeg tror der er flere gode programmer derude. Jeg har ikke nogen erfaring på
det område. Men en hurtig søgning via www.google.com på "undelete" giver
mange gode links.

Jakob

Fra : S-Gupta

Dato : 30-07-03 11:48

Har du prøvet systemgendannelse?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 11:50

In dk.edb.system.ms-windows, Svend Emil wrote:

>Jeg søger et program der som sagt kan genskabe de seneste af de filer jeg
>har slettet.

Gør det noget at det er gratis? ;) Prøv "PC Inspector File Recovery":

<http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm>.

Jeg prøvede det lige selv og det ser ud til at det virker. Det er ikke
alt for svært at finde ud af - og så kan du køre programmet på dansk.

>Programmet må meget gerne være lige så simpelt som "Papirkurven"

Du kan godt nok ikke klikke "Gendan", men "Gem som..." er vel næste
ligeså godt.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)