Baggrund lyd...
Fra : Christian Hansen

Dato : 11-08-03 13:29

Hejsa...
Har kigget lidt i de forskellige indlæg, for at finde noget med
hvordan man indsætter baggrunds lyd, som der looper igen og
igen...
Kan ikke huske hvad koden er, derfor spørger jeg de kloge hoveder
herinde :D
På forhånd thx for helt! :)
PS.
Der må også godt kunne være en start & stop knap...
Mvh Krelle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 11-08-03 14:13

Christian Hansen wrote:
> [...]
> igen...
> Kan ikke huske hvad koden er, derfor spørger jeg de kloge hoveder

http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#Lyd

mvh
Johan

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 11-08-03 17:35

"Christian Hansen" <crazy_krelle@krelle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen...
> Kan ikke huske hvad koden er, derfor spørger jeg de kloge hoveder

<bgsound src="din lyd.mid">