Popup af Reklameside.
Fra : www.Rejsebeskrivelse~

Dato : 10-08-03 22:32

Hej alle sammen

Jeg har en irriterende popup på min IE 6.0 som jeg ikke kan slippe af med.

Med et mellemrum, som jeg endnu ikke har gennemskuet, popper et nyt IE
vindue op. Og ikke nødvendigvis selv om jeg har IE startet. Kan altså også
starte IE selv !

I vinduet er startsiden sat til XtroCash.org - men her skrives der er at
siden er lukket på grund af spam og man linker så videre til en anden side !

Jeg har søgt både i Regedit og brugt ad-aware 6 uden at det har hjulpet.
Nogen ideer til hvordan jeg få det fjernet ?

Kim

Fra : goofy

Dato : 10-08-03 22:49

Hej
> Jeg har søgt både i Regedit og brugt ad-aware 6 uden at det har
hjulpet.
> Nogen ideer til hvordan jeg få det fjernet ?
Prøv at hente Spybot, det er lidt som Aaware, men de finder ikke helt
det samme, det er gratis
Ellers jv16 power tool, finder det med garanti, shareware
Eller http://www.anti-trojan.net/en/onlinecheck.aspx det er en online
scan for spy

Håber du slipper af med l........

Steen