Guds mirakelkraft til mirakler i Herning
Fra : OZ5VIB Børge Højlu~

Dato : 10-08-03 11:39

Guds mirakelkraft til mirakler i Herning
Så er mirakler i Herning forbi...

se www.mirakleriherning.dk

Det har været nogle fantastiske dage, hvor mange liv er blevet forvandlet...

Jeg ledte det sidste møde i går aftes, hvor vi startede med at høre
vidnesbyrd fra nogle af dem, der i disse dage havde oplevet en konkret
helbredelse, og der var mange..

Ham der optog møderne på video fortalte, om hvordan han på et af møderne
lige pludselig blev varm i kroppen og især i sit ben, hvor han ellers havde
været følelsesløs i mange år, og han kunne mærke og bruge sit ben igen...
En mand fortalte om, hvordan todd havde kaldt ham frem med et kundskabs ord
(et ord Gud giver i en speciel situation f.eks.. Der er en her, der har
problemer med... efter en ulykke...osv)

Her kom han frem og blev total helbredt for hele 3 ting.. dårlig ben,
problemer med løse tarme, der sætter sig i klemme til tider, og så kunne han
kun høre 40 % på det ene øre.. Den sidste aften vidnede han om, hvordan han
ingen problemer havde mere det og nu kunne høre normalt på begge ører...
og mange andres vidnesbyrd om helbredelse..

Guds nærvær var meget stærk tilstede under møderne, så nogle af dem der blev
helbredt blev det under mødet, uden der var nogle, der bad for dem.. Flere
blev også sat fri fra dæmoner og andre bånd, der bandt dem...

På trods af at det var i august og mange lige var kommet hjem fra ferie og
der var meget varmt, var der omkring 300 - 400 på aftemøderne

Fra : ram2

Dato : 10-08-03 11:54

"OZ5VIB Børge Højlund Jensen" skrev d. 10-08-03 11:39 dette indlæg :

> Guds mirakelkraft til mirakler i Herning
> Så er mirakler i Herning forbi...
>
> se www.mirakleriherning.dk
>
> Det har været nogle fantastiske dage, hvor mange liv er blevet
forvandlet...

Og du fik ikke lige skiftet hjernen, mens der var åbnet for godteposen,
kan jeg forstå

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Laursen

Dato : 12-08-03 10:26

> Guds mirakelkraft til mirakler i Herning
> Så er mirakler i Herning forbi...
>
> se www.mirakleriherning.dk
>
> Det har været nogle fantastiske dage, hvor mange liv er blevet
forvandlet...

Jeg var også med på møderne - spillede i bandet - og jeg har aldrig oplevet
noget lignende. Enhver skeptiker burde lige kigge forbi og se, om de stadig
er skeptiske, når de har set mennesker blive helbredt i så stort et antal.

Jeg synes bare, det er pudsigt, at mange af disse skeptikere ikke dukker op,
fordi de synes, det er for latterligt og langt ude. Hvis det virkelig er
latterligt og langt ude, er der jo ikke noget at miste.

Jeg tror faktisk, at mange ikke tør komme til mirakelmøder, fordi de er
bange for, det er sandt og ikke vil risikere

Fra : OZ5VIB Børge Højlu~

Dato : 12-08-03 13:20

"Jakob Laursen" <mail@vises.ikke> skrev i en meddelelse

> Jeg tror faktisk, at mange ikke tør komme til mirakelmøder, fordi de er
> bange for, det er sandt og ikke vil risikere
>
> Ja de er bage for Gud.
Hvis de ikke var bange for Gud ville de komme og se og høre.

--
Hej fra Børge

http://jesusnyt.webbyen.dk/
se også
http://www.feedthehungry.dk/

Fra : jørgen

Dato : 13-08-03 12:36

> [...]
stadig
> er skeptiske, når de har set mennesker blive helbredt i så stort et antal.

Er der et sted man kan se præcis hvor mange der blev helbredt for hvad, ud
af hvor mange, og hvor mange der mistede sin helbredelse?

Jeg mener godt at Guds mirakler kan tåle en systematisk og jordbunden
undersøgelse.

mvh jørgen.
--
And there's nothing in the Scriptures to say that he did not. Why, even the
saints have been known to employ comedy, to ridicule the enemies of the

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-08-03 14:59

"jørgen" <au_536@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af hvor mange, og hvor mange der mistede sin helbredelse?
>
> Jeg mener godt at Guds mirakler kan tåle en systematisk og jordbunden

Helt enig.

Ideelt set ville den bedste dokumentation være en forudgående
lægeerklæring/diagnosticering for den konkrete lidelse og dernæst en senere
lægeerklæring, der kan dokumentere at lidelsen vitterligt ER væk. Og BLIVER
væk.

Kald mig bare ond og lidettroende, men jeg mener altså at der er en oplagt
risiko for fup og svindel (motivet kan være penge eller magt) ved den slags
helbredelsesmøder...Som det også ses med såkaldt "clairvoyante" er der et
helt åbenlyst marked for diverse charlataner, der lukrerer på syge eller
sørgende.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-03 15:54

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> helt åbenlyst marked for diverse charlataner, der lukrerer på syge eller

Selvom ord ikke kan såre mig, så vil jeg ikke opfordre nogen til at kalde
mig "ond" eller "lidet-troende".
Jeg føler det berettiget at udbede sig svar på
HVIS LYKKE MINDSKER JEG, SIDEN JEG KALDES "OND"?

HVILKEN TRO ER HOS MIG "MANGELFULD"(lidettroende)?

Uden at være såret af ord, ville jeg ønske belysning af de to enkle
spørgsmål.

Hvis jeg er lovreligiøs muhamedaner, er det urimeligt at jeg kalder mig
kristen, men er min tro indenfor Vestens brede spekter, så er det
debatskadeligt at gradbøje tro eller kalde nogen for mere kristen end andre.
Du kan tale om kristen-aktivisme, hvis jeg bruger meget tid i kirken - og
det gør jeg ikke.
Men man kan være så troende som en bisp, med en Nietzscheinspireret
fremskridtsgrundtvigianisme og uden almisser eller kirkegang.

Apropos almisser til uland eller barn i uland, så overskrifter EB idag
"Meldes til politiet for ulandsfup" - for igen er skattemillionerne på vej
ned i private lommer og ikke hvad var lovet til Danida. Denne gang vedr
savværk og landbrug i Uganda.

Efter en Kant'sk eller Jane'sk moral er ulands-indsats til børn god når den
giver gode foto, lyder det som. Glistrupister går efter resultater og ønsker
lykke for flest mulig - ikke en smuk moral-hensigt kun.

Fra : Vidal

Dato : 13-08-03 20:10

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> HVILKEN TRO ER HOS MIG "MANGELFULD"(lidettroende)?

Du tror, man kan være kristen uden at tro på en
trancendent Gud. Det er ikke lgegyldigt, hvad man
tror.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

--
Hent biblen her - og læs den selv. Er Gud død - læs hvad Nietzsche mener.
Siger Darwin, vi nedstammer fra aberne? Siger den moderne fysik noget

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-08-03 16:15

Jakob Laursen mail@vises.ikke skrev dette:

[ ... ]
> Jeg tror faktisk, at mange ikke tør komme til mirakelmøder, fordi
> de er bange for, det er sandt og ikke vil risikere

Eller at vi har været til så mange "mirakkelmøder" og gang på gang set
hvilken vildfarelse og vranglære der er tale om, netop fra disse
særlige grupper, der gør gør sig meget ud af at promovere deres egen
"godhed" via såkaldte mirakler.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***