Ny samlejestilling.
Fra : KH

Dato : 08-08-03 17:53

Den blev opfundet af DIB (Den Internationale Brigade), når de skal
have lettet trykket.
Den kaldes Nato-stilling.

KH.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-08-03 00:37

"KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
> Den blev opfundet af DIB (Den Internationale Brigade), når de skal
> have lettet trykket.
> Den kaldes Nato-stilling.

øøh, jeg er forvirret nu. Hvilket indlæg svarer du på? Og hvad er det for en
stilling? Kan du beskrive den eller er der ikke et link, hvor man kan se den
stilling?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Britta

Dato : 09-08-03 07:14

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in message

> "KH" <Joker@mitdomain.com> skrev i en meddelelse
>
> øøh, jeg er forvirret nu. Hvilket indlæg svarer du på?

Det er et selvstændigt indlæg, og ikke et svar.

http://www.beredskabsstyrelsen.dk/laereboeger/fh/Kap0311.html#wp1008682 er det samme som Nato stillingen.

Venligst,
Britta

Fra : KH

Dato : 09-08-03 10:53

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det er et selvstændigt indlæg, og ikke et svar.

> [...]
Tak til Britta.
Jeg troede, at folk herinde havde humor.

Mvh. KH.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-08-03 13:05

> [...]

> er det samme som Nato stillingen.
>>

> Tak til Britta.
> Jeg troede, at folk herinde havde humor.

De har vi, men vittigheden var elendig.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : KH

Dato : 09-08-03 13:10

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KH <Joker@mitdomain.com> skrev:

http://www.beredskabsstyrelsen.dk/laereboeger/fh/Kap0311.html#wp1008682

> De har vi, men vittigheden var elendig.

Jeg forventede heller ikke, at du ville grine.
Men det kunne måske være pga. manglende bredde i den humoristiske
sans.

KH.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-08-03 10:16

> Jeg forventede heller ikke, at du ville grine.
> Men det kunne måske være pga. manglende bredde i den humoristiske
> sans.

Hey, jeg er skam platheden selv, men jeg får det så også at vide, hvis en
joke er elendig. Det afholder mig ikke fra at være lidt ligesom Niels Olesen
i brødreklamerne en gang i mellem.

Fra : KH

Dato : 10-08-03 10:25

> [...]
hvis en
> joke er elendig. Det afholder mig ikke fra at være lidt ligesom

Han er efterhånden også det sjoveste, man kan se på en fredag aften på
TV2.
Ja, det er måske lidt OT, og så alligevel ikke, for hvis man ser
rablende reklamer, så er der masser af reklamer med sexuelle
undertoner, og det fanger.
Og de er skidesjove.
Det kan jeg lide.
Men jeg hænger på her i NG´en så længe jeg kan...

Mvh. KH.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-08-03 20:50

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> http://www.beredskabsstyrelsen.dk/laereboeger/fh/Kap0311.html#wp1008682 er
det samme som Nato stillingen.

Okay, nu er jeg med
Jeg drak et par øl igår inden jeg satte mig foran computeren, men nu giver
det hele mening

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : uneedme

Dato : 10-08-03 22:33

> Okay, nu er jeg med
> Jeg drak et par øl igår inden jeg satte mig foran computeren, men nu giver
> det hele mening

Pas på med det

c",)
<((>
_/ |_

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 18:07

uneedme wrote:

> Pas på med det
>

> c",)
> <((>
> _/ |_

Ikke hvis det giver mening *G*
Øl i beskedne mængder er et udmærket afrodisia!
For meget, så knebber man sgu bare hvad der er
foran en, og det er ikke så smart, hvis det er en
"Nattens Dronning"

MVH
Henning

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 18:04

Martin Jorgensen wrote:
> "Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Okay, nu er jeg med
> Jeg drak et par øl igår inden jeg satte mig foran computeren, men nu
> giver det hele mening

Husk, hvis brystet er punkteret på venstre side, lægges personen
på denne side
( Endelig stadig aflåst sideleje )

MVH
Henning