Skærme
Fijala 3554
Fastbrændning/fladskærm
Fra : per hjorth christens~

Dato : 08-08-03 12:37

Hej ngr
Er der nogen i gr der har erfaringer med fastbrændning af billeder på
fladskærme. Har en fladskærm hvor der er brændt et billede fast. Kan
fjerne dette på nogen måde

Fra : Mercenary

Dato : 08-08-03 17:47

"per hjorth christensen (slet 0JBHT)" <donperdro@0JBHTe-hund.dk> skrev i en
meddelelse news:10603427180.665462713565223@dtext.news.tele.dk...
> Hej ngr
> Er der nogen i gr der har erfaringer med fastbrændning af billeder på
> fladskærme. Har en fladskærm hvor der er brændt et billede fast. Kan
> fjerne dette på nogen måde

Selve LCD panelet skal udskiftes og det er en meget dyr reparation. Det kan
højest sandsynligt ikke betale sig at reparere på sådan én.

/Merc

Fra : per hjorth christens~

Dato : 08-08-03 18:30

Mercenary <asifyoudgetmy@email.dk> skrev:
>"per hjorth christensen (slet 0JBHT)"
> [...]
Havde nu også mere tænkt på om man kunne resete den på eller anden
vis. Men tak for svaret

Fra : Mercenary

Dato : 09-08-03 13:24

"per hjorth christensen" <donperdro@e-hund.dk> skrev i en meddelelse

> Havde nu også mere tænkt på om man kunne resete den på eller anden
> vis. Men tak for svaret

Det kan man ikke, skærmen er ødelagt.

/Merc

Fra : danni plougmann

Dato : 11-08-03 16:56

inden du smider den væk.
har du garanti på skærmen, prøv at hør om det dækker fastbrændtbilled.

"per hjorth christensen (slet 0JBHT)" <donperdro@0JBHTe-hund.dk> wrote in
message news:10603427180.665462713565223@dtext.news.tele.dk...

Fra : H_Luchter

Dato : 11-08-03 17:06

Hvordan går et egentlig til, at et billede kan brænde fast på en fladskærm?
Jeg troede, der var en million små prikker, der blev tændt og slukket efter
behov - i modsætning til det gammelkendte billedrør.

Fra : David T. Metz

Dato : 12-08-03 10:11

per hjorth christensen (slet 0JBHT) skriblede:
> Hej ngr
> Er der nogen i gr der har erfaringer med fastbrændning af billeder på
> fladskærme. Har en fladskærm hvor der er brændt et billede fast. Kan
> fjerne dette på nogen måde

Hvilken slags "fladskærm" er der tale om?

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923