På Herrens mark...
Fra : slet PZMTP

Dato : 07-08-03 22:03

- joh da,
sådan noget som bænke på kirkegården,
hvor man i ro og mag kan side og filosofere,
- i den herlige stilhed man kan finde her og der:
disse bænke er ligesom på vej ud:
- er det fordi de stjæles af hedninge, ateister og andre bønder,
eller er dette på grunde af simple nedskæringer?

med venlig hilsen,
Adam
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 07-08-03 22:33

"slet PZMTP" <claudio.karl.adam@PZMTPdirekte.org> wrote in message

> [...]
> - er det fordi de stjæles af hedninge, ateister og andre bønder,
> eller er dette på grunde af simple nedskæringer?

Med slike tanker har du virkelig beveget deg langt ud på Herrens marker.
Pass deg for at tankene dine får deg til at ende i grøften på markens
ytterside.

Kjellemann
Hedning

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-08-03 00:48

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Med slike tanker har du virkelig beveget deg langt ud på Herrens marker.
> Pass deg for at tankene dine får deg til at ende i grøften på markens

Nu er du desværre nordmand, og kommer ikke lige umiddelbart forbi Nørrebro.
Hvis du kommer til Danmark, så besøg Assistens-Kirkegården og nyd freden.
Der er en hellig fred over en kirkegård, som du måske ikke kan forstå...

Man kan gå rundt og se gravstene og vide at der ligger mennesker ca seks fod
under dem. Skæbner.

"We have all the time in the World..."

Anders Peter Johnsen

Fra : slet 7L0AH

Dato : 08-08-03 04:47

--

- okay Fleksnes:

det eneste jeg efterlyser er bænke/flere på Danske kirkegårde:
- ligeledes om det er et fænomen der foregår på landsplan:
- altså med de " forsvindende " bænke,
er det for indviklet?

Adam
www.sitecenter.dk/faust