RH9 Boot up problemer
Fra : Thomas More

Dato : 06-08-03 17:16

Hej

Når min RH9 server booter op, kommer der ingen mulighed for at lave nogen
form for inputs fra mig....altså....den loader ingen consoles eller hvad det
nu hedder.

Jeg kan let ssh til den, og den kører skal også fint, jeg kan bare ikke
arbejde direkte "på" boksen.

Muligvis har jeg fået slået noget fra, ved det ikke.......kan man definere
at den slet ikke skal give en login prompt, ligesom man kan definere at den
skal vælge grafisk / tekst login ?

Hvis ja, hvor?

Jeg må jo have lavet lort i den....

/Kasper