New Age Horoscope
Fra : Matrix Reloaded

Dato : 06-08-03 11:07

= New Age = Change your zodiac! http://puck.dhs.org/nu

THE HOROSCOPE OF THE NEW AGE

Dec 21th 2012, the dawn of New Age. While precession might await
a 1000 years, depending on this or that star and convention, we
have our New Age calculated for us by mayan astronomers, something
our own are unable to up to this day. It is winter solstice at the
Southern Stargates and many conjunctions take place, most precisely
it is Pholus and Okyrhoe that kiss at the Stargate, with Ixion (see
simscans), Mercury is with Chariklo, Venus (ankh) is near Antares,
the holy starmother of the Gate, Hylonome is there and Quaoar with
Pluto. The Moon is with Pelion (I have calculated a typical european
sky, you have to calculate your local Moon instead), 1994 TA (we call
it `Pylenor') is right below the Rialto bridge, guarding the meridian
of Cairo and eternity itself (Pylenor, the centaur of the immortals).

Mercury is in Ophiucus, while Venus is in Scorpio (a rare position),
Saturn is in Libra; while the Sun, Pluto and mars are in Sagittarius
as the mayan have wisely calculated: the Galaxy Center and Milky Way
intersection with the ecliptis with the Sun in winter solstice position!

The Sun shines offshore Namibia. Pallas is in Cetus and Juno in Serpens
Cauda (for those with this ascendants to divine accordingly). The minor
influences (such as our three auxilliary moons, the Comet, centaurs and
transneptunians) can be seen from the simscans. We have the dawn of the
New Age, according to mayan calculus. Our own aquarian age is a live to
tell affair, a star left and a star to the right, depending on this or
that convention; we sincerely don't know where Aquarius begins; while
the affair may be safely postponed for another 1000 or at least (pretty
good safety) 400 years or so. Why wait? The end of the world is near!

= Current Projects = news://aurora.lightlink.com/alt.clearing.O5
clearing your light coocoon means knowing the Intent of the skies
(C) 2003 Klaudio Zic, all rights reserved. http://puck.dhs.org

NEW ZODIAC (C) 2003 Klaudio Zic, all rights reserved.
The first revision of the zodiac after 11 000 years!

THE TAPIR AND THE HARE PROPHECY (C) 2003 Klaudio Zic.
From the Antilles to New Atlantis in 2012. Exclusive.

PRECESSION CORRECTED I CHING (C) 2003 Klaudio Zic.
Why and when a southwestern constellation is O.K.?

http://puck.dhs.org/new.zodiac http://puck.dhs.org/stargate
http://puck.dhs.org/extrazodiacal http://ghettobox.dhs.org/t8

(C) 2003 Klaudio Zic, all rights reserved. http://puck.dhs.org

~
Fri Dec 21 16:02:07 GMT 2012

Fra : Onno Westerman

Dato : 06-08-03 21:07

"Matrix Reloaded" <lucky@arbornet.org> schreef in bericht
> [...]
>
> PRECESSION CORRECTED I CHING (C) 2003 Klaudio Zic.
> Why and when a southwestern constellation is O.K.?

Ja en toen ?
Wat moet je hiermee ?
Onno

Fra : Adama

Dato : 06-08-03 23:37

> Ja en toen ?
> Wat moet je hiermee ?
> Onno

Zoals je weet Onno, ben ik bekend met de astrologie, en dit stukje over 21
dec. 2012 vind ik ver onder de maat van een goede astroloog. Het enige wat
ie doet is het maken van een opsomming van de planeten in de tekens. Geen
aspecten vermelding (onderlinge hoeken tussen de planeten), verder geen
interpretatie van wat hij schrijft, dus om kort te zijn: het is waardeloos.

Misschien dat die urls nog wat opleveren, maar daar heb gevoelsmatig al geen
zin meer in als ik dat stukje gelezen heb.

Gerrit.

Fra : paw

Dato : 07-08-03 03:45

Adama skrev:

> ...zin meer in als ik dat stukje gelezen heb.

No kidding?.. Well, I am afraid you're
barking up the wrong tree!

--
Sincerely, paw

Fra : Onno Westerman

Dato : 07-08-03 08:54

"Adama" <karel@tiscali.nl> schreef in bericht

> [...]
geen
> zin meer in als ik dat stukje gelezen heb.

Ja je kunt er inderdaad helemaal niets mee met dat stukje en ik ben dan maar
een leek in astrologie en geloof astrologie ook maar voor 25 percent. Ik kan
het me namelijk niet voorstellen dat de krachten van planeten en sterren die
overigens heel ver weg staan invloed hebben op hoe de mens leeft of krijgt
te leven.. omdat hij nou net op een bepaald tijdstip en een bepaalde plaats
is geboren. Relatief gezien maakt het voor die betreffende straling en
zwaartekrachten (die uberhaupt weinig dan wel geen effect kunnen hebben voor
de mens op aarde van buitenaf en zeker niet op die afstand ) weing uit of we
nou in Gouda wonen of in Berlijn.
Kosmische straling word zoveel mogelijk tegengehouden door lagen in de
dampkring en magnetisch veld en de enigste straling die natuurlijk is is een
beetje atoomstraling de natuurlijke achtergrondstraling verondersteld
komende van de big bang.
Kortom ik geloof er eigenlijk geen sikkepit van en kan er niets mee.....
De overige 25 procent is te verklaren omdat ik welleens een horoscoop heb
laten maken door astroloog (koste niets via chatbox op viewdata jaren
geleden iemand ontmoet en die had er een gemaakt en opgestuurd.) en die was
vrij uitgebreid op basis van geb plaats, datum enz... en dit klopte
allemaal vrij naukeurig....... eigenlijk tot het onvoorstelbare af wat ik
niet kon verklaren want die persoon kende mij verder niet.....

Onno

Fra : paw

Dato : 07-08-03 11:06

Onno Westerman skrev

> niet kon verklaren want die persoon kende mij verder niet...

No wonder you lost me again!
Maybe we'd better quit.

--
So long!
Sincerely, paw

Fra : Adama

Dato : 07-08-03 12:15

"Onno Westerman" <o_wester@planet.nl> schreef in bericht

> [...]
kan
> het me namelijk niet voorstellen dat de krachten van planeten en sterren

Ikzelf hou het bij planeten en de maan, en zon is natuurlijk een ster. Ik
werk niet met andere sterren, sommige astrologen doen dat wel.

die
> overigens heel ver weg staan invloed hebben op hoe de mens leeft of krijgt
> te leven.

Dat kan ik begrijpen, maar als je je erin verdiept en je kan zelf
horoscopen trekken sta je wel raar te kijken hoe alles klopt. Ik spreek uit
25 jaar ervaring.

.. omdat hij nou net op een bepaald tijdstip en een bepaalde plaats
> is geboren.

Yep. Je kunt het vergelijken met een vingerafdruk, ieder mens heeft een
andere, zo ook de horoscoop.

> [...]
voor
> de mens op aarde van buitenaf en zeker niet op die afstand ) weing uit of

In de astrologieleer maakt dat heel wat uit.

> [...]
> komende van de big bang.
> Kortom ik geloof er eigenlijk geen sikkepit van en kan er niets mee.....

Hoeft ook niet.

> [...]
> allemaal vrij naukeurig....... eigenlijk tot het onvoorstelbare af wat ik
> niet kon verklaren want die persoon kende mij verder niet.....

Ja, dat heb je al eens eerder verteld. Ben je dan niet nieuwsgierig
geworden?

Ik heb geen zin om wie dan ook te overtuigen dat astrologie werkt zonder dat
die persoon zelf horoscopen heeft getrokken en heeft geinterpreteert.
Maar ik je standpunt wel begrijpen.
In oude beschavingen, zoals het oude Egypte en de Grieken was astrologie
heilig. En in de 16e eeuw kon je astrologie op de universiteit studeren.

Kijk nou alleen eens naar de maan. Hoe kan het dat deze eb en vloed
veroorzaakt? Hoeveel kracht moet de maan dan wel niet hebben om zo'n kolos
water in beweging te krijgen?

Gerrit.

Fra : Onno Westerman

Dato : 07-08-03 21:24

> [...]
>
> Kijk nou alleen eens naar de maan. Hoe kan het dat deze eb en vloed
> veroorzaakt? Hoeveel kracht moet de maan dan wel niet hebben om zo'n kolos

Ja die zal ook wel krachten hebben om eb en vloed te veroorzaken en die
krachten zijn ook gewoon wetenschappelijk meetbaar en ze zijn er constant en
het zou niet uit moeten maken of je nou op de ene plek of de andere plek op
aarde woont en op wat voor tijdstip je geboren bent want die krachten staan
relatief ver weg van de aarde en dan maakt die zeg maar 10 of 20 km geen
barst uit............een astroloog kan dit allemaal wel leuk vertellen maar
ik denk dat een en ander toch wel anders in elkaar steekt maar hoe weet ik
Onno