Budskab fra Jomfru Maria
Fra : paw

Dato : 06-08-03 10:16

"Kære børn, som en moder inviterer sine børn,
inviterede jeg jer, og I svarede mig. Tillad mig at
fylde jeres hjerte med kærlighed, så det bliver et
hjerte af kærlighed, som I vil give til andre uden
forbehold. På denne måde vil I bedst hjælpe mig
i min mission med at omvende de af mine børn,
som endnu ikke har oplevet Guds og min Søns
kærlighed. Tak!" Medjugorje.dk, 02jan03.

--
Mvh, paw

Ps: Jeg var dernede tidligt på foråret...
Kan stærkt anbefales!

Fra : Vidal

Dato : 06-08-03 15:42

paw wrote:
> "Kære børn, som en moder inviterer sine børn,
> inviterede jeg jer, og I svarede mig.

Er jomfru.Marie ikke død for mange år siden?
Såidt jeg har forstået, er der ikke overleveret
meget af, hvad hun har sagt og gjort? Hvordan
kan hun have givet sådan en meddelelse?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : paw

Dato : 06-08-03 19:16

"Vidal" skrev:

> Er jomfru.Marie ikke død for mange år siden?

Ja, livet er ikke helt det samme uden fjernsyn

Fra : Vidal

Dato : 06-08-03 21:41

paw wrote:

> Ja, livet er ikke helt det samme uden fjernsyn

He, he, sender jomfru Marie dig meddelelser gennem
TV?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : paw

Dato : 07-08-03 10:33

Vidal skrev

> He, he, sender jomfru Marie dig meddelelser gennem TV?

God ide! Mon jeg så behøver tænde for apparatet..?
Men prøv engang at se: http://www.medjugorje.dk/

--
Mvh, paw

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-08-03 07:55

paw pawl@mail.dk skrev dette:

> God ide! Mon jeg så behøver tænde for apparatet..?
> Men prøv engang at se: http://www.medjugorje.dk/

Det rene hedenske afgudsdyrkeri!

Prøv engang at se: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-050.htm

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse