bluetugh
Fra : aa

Dato : 06-08-03 00:08

er der nogen der har erfaringer med blugtuh til linux.
jeg har en usb bluetugh enhed som skal kominikere med min telefon, hvordan
gør jeg.
Den skal bruge telefonen som modem

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 06-08-03 02:55

mener du ikke bluetooth ?

Fra : aa

Dato : 06-08-03 13:09

ja det var det jeg mendte.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-03 15:10

aa skrev:

> er der nogen der har erfaringer med blugtuh til linux.
> jeg har en usb bluetugh enhed som skal kominikere med min telefon, hvordan
> gør jeg.
> Den skal bruge telefonen som modem

Prøv at google lidt i denne gruppe, der var noget for et stykke tid siden
omkring bluetooth og mobil tlf'er.
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Preben

Dato : 06-08-03 15:47

> Prøv at google lidt i denne gruppe, der var noget for et stykke tid siden
> omkring bluetooth og mobil tlf'er.

Jeg mener at det var om Ericsson P800 telefonen, men det kan jo være der
ligger noget andet. Men prøv en søgning på "Sony Ericsson P800 bluetooth"

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-03 17:50

Preben skrev:

> Jeg mener at det var om Ericsson P800 telefonen, men det kan jo være der
> ligger noget andet. Men prøv en søgning på "Sony Ericsson P800 bluetooth"

ja... men der var vist også en der have noget erfaring med en T68i, så der
burde være lidt at komme efter...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : aa

Dato : 06-08-03 16:10

hvor dan søger jeg med gogle i denne gruppe?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-03 19:12

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.system.unix
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Preben

Dato : 07-08-03 11:00

> http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.system.unix

http://mobile.linux.pt/p800/

Måske det du leder efter!

Fra : No1

Dato : 06-08-03 17:09

> er der nogen der har erfaringer med blugtuh til linux.
> jeg har en usb bluetugh enhed som skal kominikere med min telefon, hvordan
> gør jeg.
> Den skal bruge telefonen som modem

Skift til Windows eller MacOSX

Nu er der nok nogen der bliver flamet...

Ej, seriøst prøv "bluetooth linux" på google (groups).

Fra : Andreas Hinz

Dato : 06-08-03 17:14

Wed, 6 Aug 2003 17:09:43 +0200
skrev "aa" <brandorff@nypost.dk>:

> hvor dan søger jeg med gogle i denne gruppe?

http://groups.google.dk

eller mere præcist:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.system.unix

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüssen

Andreas Hinz