Hejsa!
Omkring middagstid (3/4)mistede vi forbindelsen til internettet på min
ellers stabile pro@ccess...
Jeg kan ikke pinge routeren udefra(virker normalt fint) eller komme på
nettet indefra!
Jeg har checket at alt er som det bør:
I Siemens modemet, lyser : Power Sync og ATM fint grønt som de plejer... På
Speedstream routeren lyser Power,Test,Link grønt... Men der er ingen hul
igennem!
Ingen kabler har været ude...(de er checket og alt er her som det plejer) Og
jeg har prøvet et genstarte begge dele... Så bliver det hele bare pænt grønt
igen.
Pinger jeg indefra kommer der lys i WAN og LANR på routeren, og en sjælden
gang LANT (meget sjældent). Pinger jeg routeren indefra kommer der lys i
LANR og LANT
Linien er fejlmeldt til TDC (kl 14-15 3/4), men det virker stadig ikke... Er
der nogen der kan komme med et bud på hvad der er galt? Skulle det være
noget hos os, så ville det jo være rart at kunne fixe det uden at forstyrre
TDC mere end højst nødvendigt!
Jeg har prøvet at pille firewallen fra, og kun sætte en pc lige i routeren
(og tilpasset config), men det giver det samme!
Nogen gode ideer?
Have fun
Tue