Unlock endnu engang Nokia 3510i
Fra : M_abs

Dato : 04-08-03 22:12

Nu har jeg set lige tilbage i gruppen og set nogle navne på programmer.
DCT4, Tweak 2.0 og Tweak 2.1.

Hvor kan man finde disse, jeg vil gerne låse min 3510i op og koderne fra
www.gratisunlock.dk har ikke rigtigt haft den store effekt.
kode 1 - siger at telefonen bliver låst (begrænsning slået fra)
men med mit gamle Tiscali-kort får jeg besked "telefon begrænsning slået
til"??
så prøvede jeg kode 7 - får jeg bare "forkert kode"

Jeg har købt den hos TDC
jeg har kablet fra
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%20Nokia&id=9

mvh Morten

PS.:Måske lidt OT. Jeg kan ikke få forbindelse til telefon med andre
programmer end "LogoManager 1.3". Jeg tror det er fordi at logomanager
bruger mbus og de andre jeg har prøvet bruger fbus.
Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg kører Win2k. Com1 er sat op til at kunne
kører 128000 i hastighed mere end rigeligt til fbus.

Fra : michael P.

Dato : 05-08-03 08:46

> [...]
> Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg kører Win2k. Com1 er sat op til at kunne
> kører 128000 i hastighed mere end rigeligt til fbus.

Jeg vil næsten æde min gamle hat, på at du bruger
win XP - Har jeg ret??

Der er stort set ingen af de andre programmer, der vil
arbejde sammen med XP.
Jeg køre selv med dualboot.
Win98 på c drevet til mobillos, og XP på d drevet til
alt det andet.
www.cellshoppen.dk påstår at de har en løsning til
Xp problemet. Jeg har dog ikke selv afprøvet det.

Mvh.
Michael P.

Fra : M_abs

Dato : 05-08-03 10:08

> [...]
> alt det andet.
> www.cellshoppen.dk påstår at de har en løsning til
> Xp problemet. Jeg har dog ikke selv afprøvet det.

Jeg kører noget "bedre" Win2k, Og jeg fatter ikke konceptet i det der
UserPort.
Når jeg lige finder en smart måde at gøre det på, så vil jeg installere
Win98 på en ældre hdd, jeg har liggende. Sidste nulstillede den bare en hdd,
med en masse vigtig data på, bare fordi det ikke lige var
windows-partitioner der lå på den.

Fra : Runman.dk

Dato : 05-08-03 19:07

Jeg har data kabeler fra mobilkabler.dk og jeg har ikk nogen probs
med at få forbindelse til N6100 + N3510i .
Jeg bruger Oxygen phone manager i XP "No problemo"

Runman.dk

Fra : Martin Skafte

Dato : 31-10-03 18:12

> Hvor kan man finde disse, jeg vil gerne låse min 3510i > op og koderne fra

Send din din IMIE-kode - så sender jeg dig GRATIS en
UNLOCK-CODE til Nokia 3510i ! !

www.webwebweb.dk

NOKIA UNLOCK

Fra : Johnny Bakø

Dato : 03-11-03 11:47

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-11-03 12:00

Johnny Bakø skrev:

> [...]

Hvorfor?

Martin svarer på et indlæg der er flere måneder gammelt, og du "aber
efter"? Hvor er vi på vej hen?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!