|
| E-mail-signatur i Word forsvinder !!!! Fra : Dennis Hansen |
Dato : 04-08-03 16:57 |
|
Hej.
Jeg bruger Office 2000 med bl.a. Word og Outlook. I Word har jeg
oprettet en e-mail-signatur, som så automatisk bliver indsat i
Outlookposten.
Mit problem er, at signaturet ofte forsvinder fra Word ???
Kan nogen hjælpe med hvad jeg skal gøre, eller hvad der er forkert ?
Med venlig hilsen
Dennis Hansen
| |
pre (04-08-2003)
| Kommentar Fra : pre |
Dato : 04-08-03 19:01 |
|
Jeg har prøvet at indsætte en signatur i Word, og at skrive en mail og sende
den fra Outlook. Jeg har prøvet før at sende mails fra Word, men altid
sidder man tilbage med det store spørgsmål: Hvad skete der?
Start Outlook - intet at se, start OE - der er mailen, uden signatur.
Så jeg fortsætter med at skrive i den klient der skal sende, der kan jeg
holde øje med om signaturen er på plads (i OE skal den indsættes, i Outlook
er den med fra starten). Endelig er det i så tilfælde mig der bestemmer når
det er tid at sende.
Men det er selvfølgelig en smagssag.
--
mvh
pre
"Dennis Hansen" <dgh@mail.dk> wrote in message
news:10600126990.713898116859436@dtext.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Jeg bruger Office 2000 med bl.a. Word og Outlook. I Word har jeg
> oprettet en e-mail-signatur, som så automatisk bliver indsat i
> Outlookposten.
> Mit problem er, at signaturet ofte forsvinder fra Word ???
>
> Kan nogen hjælpe med hvad jeg skal gøre, eller hvad der er forkert ?
>
> Med venlig hilsen
> Dennis Hansen
>
| |
|
|