Tøm clipboard
Fra : Lars

Dato : 04-08-03 14:03

Er der en nem måde (genvejstast), så man kan tømme clipboard'et efter fx at
have kopiert større mængder grafik?

Jeg bruger win2000

vh

Lars

Fra : pre

Dato : 04-08-03 14:55

Brug værktøjslinien som har en knap til det samme. (Selv har jeg en
genvejmakro som viser/skjuler netop den linie).
pre

Fra : Lars

Dato : 05-08-03 07:52

Hvilken værktøjslinie? På skrivebordet eller i et program?

vh

Lars

Fra : pre

Dato : 05-08-03 08:28

Værktøjslinien "Clipboard". den indsættes som alle andre og kan være
"flydende" eller forankret sammen med de andre linier. Selv har jeg genvej
til en makro der skifter frem og tilbage. Linien har også den fordel at man
kan se den første tekstlinie i emnerne.

Fra : Lars

Dato : 06-08-03 07:58

jeg kan godt finde værktøjslinien Clipboard i Word, men hvad når jeg bruger
forskellige grafikprogrammer (fx Coreldraw) - hvis jeg skal have Word åbent
er jeg ligevidt.

Fra : pre

Dato : 06-08-03 09:38

Hele funktionen er væsentligt forbedret i XP, men stadig ikke helt perfekt.
Når Office startes vil det første clip være det der evt. ligger i Windows
Clipboard, som kun holder ét clip.
Alle Office programmer kan styre Clipboard vinduet gennem Edit/Office
Clipboard. Vinduet dukker også op når der klippes to gange i træk -
Tasterne Ctrl+C+C kalder vinduet selv om det er tomt..

Som bekendt er der intet i vejen for at ha´ Word åbent og samtidig arbejde
med ethvert andet program.