Forbindelse via lpt...
Fra : KINGKONG

Dato : 03-04-01 23:25

Jeg skal have forbindelse imellem en ældre bærbar
win 3.1 dos 6.0
og min maskine med win98.
Den bærbare har hverken diskette- eller cdromdrev
Kan jeg på nogen måde opnå forbindelse til lpt1
via dos

Venligst

KV

Fra : Allan Møller

Dato : 03-04-01 23:37

> [...]
> og min maskine med win98.
> Den bærbare har hverken diskette- eller cdromdrev
> Kan jeg på nogen måde opnå forbindelse til lpt1

Der er vel ikke NC på den blærbare ? Så er der mulighed for link over kabel
med det.

Allan

Fra : KINGKONG

Dato : 04-04-01 06:31

Nej - Men det står højt på ønskelisten over programmer
som skal over på "maskinen"

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 04-04-01 00:45

"KINGKONG" <k_king_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have forbindelse imellem en ældre bærbar
> win 3.1 dos 6.0
> og min maskine med win98.

Dos har en funktion der hedder interlink (interlnk.exe, tror jeg nok) - den
kan du kopiere over på win98 med en disk. start exe filen for at få info om
hvordan du sætter det op. Hjælpen (help.com) beskriver kablet du skal bruge.

/Stig

Fra : KINGKONG

Dato : 04-04-01 06:31

Jeg tjekker - Tak

Fra : KINGKONG

Dato : 04-04-01 06:49

Er der en der kunne finde på at maile mig interlink.exe

Venligst

KV

Fra : KINGKONG

Dato : 04-04-01 08:48