Ung pige - hvad skal man betale
Fra : Birger 2630 Tåstrup

Dato : 04-08-03 10:32

Hejsa

Vi er blevet for dovne til rengøringen, og kunne godt tænke os en "Ung pige"
der kunne støvsuge og vaske gulv en gang om ugen.

Hvad skal man tilbyde sådan en i timen?

Senere vil vi måske også høre om hun vil passe vores søn, det skal hun vel
have lidt mere for, ansvaret er jo en del større??

mvh
Birger

Fra : RENE JENSEN

Dato : 04-08-03 11:13

"Birger 2630 Tåstrup" <345virkeri40dage@breum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Senere vil vi måske også høre om hun vil passe vores søn, det skal hun vel
> have lidt mere for, ansvaret er jo en del større??

5000kr pr md sort er vel på sin ret

jensen

Fra : Birger 2630 Tåstrup

Dato : 04-08-03 11:26

> 5000kr pr md sort er vel på sin ret
Tak for dit input, men om det bliver sort er vel op til hende og ikke mig,
jeg har vel ikke pligt til at opgive det, det er vel hende der har det -
eller tager jeg fejl?

og pr/md? det kommer vel an på hvor mange timer???? Det er derfor jeg
spørger pr/time

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-08-03 12:02

Hej

Birger 2630 Tåstrup wrote:
> Tak for dit input, men om det bliver sort er vel op til hende og ikke mig,
> jeg har vel ikke pligt til at opgive det, det er vel hende der har det -
> eller tager jeg fejl?

Hvis hun er 16 eller ældre er du forpligtet til at betale ATP og
feriepenge. For at gøre det skal du bruge et CVR-nummer (SE-nummer). Du
kan udbetale hendes løn som B-indtægt. Så skal du ikke trække hende i
løn, men blot udbetale det hele til ham/hende. Det er så op til den
ansatte at betale sin skat. Vi gav 3500,- inkl. ATP, men plus feriepenge
for en henholdsvis 16 årig og 17 årig. Det var fuldtid, 37 timer om
måneden, inkl børnepasning. Da barnet var under 3 år gav kommunen til
skud til pasningen. Undersøg i din egen kommune om der findes en
lignende ordning.

Du kan selvfølgelig også bare gøre det sort, men hvis pigen pludselig
føler sig skidt behandlet pga manglende ATP/feriepenge, så er gode råd
dyre.

> og pr/md? det kommer vel an på hvor mange timer???? Det er derfor jeg
> spørger pr/time

Det kommer an på hvordan kontrakten laves. Enhver fastansættelse kræver
en skriftlig kontrakt. Er personen under 18 skal forældre skrive under
for ansættelsen.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 04-08-03 15:55

On 04/08/03 12:13, in article
3f2e31a1$0$97188$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "RENE JENSEN" wrote:

> 5000kr pr md sort er vel på sin ret
>
> jensen

For en gang om ugen ?????????

Så tager jeg jobbet !!
*LOL*

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : RENE JENSEN

Dato : 05-08-03 06:37

"Charlotte D. Jensen" <Tulle@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> For en gang om ugen ?????????

ja går du ind for slaveri da .

jensen

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 06-08-03 00:35

On 05/08/03 7:36, in article 3f2f4272$0$97210$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"RENE JENSEN" wrote:

> ja går du ind for slaveri da .
>
> jensen

Øh, nej - men hvis man skal gøre rent en gang om ugen I f.eks. 4 timer,
synes jeg da at 1250 kr. Pr. gang er ganske flot!
Det vil være en timeløn på over 300kr I timen,det har jeg aldrig hørt nogen
få...
Du har vist ikke et helt realistisk forhold til, hvad man får I løn for
rengøring.

Charlotte

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 04-08-03 15:54

On 04/08/03 11:31, in article bgl95t$2qm3$1@news.cybercity.dk, "Birger 2630
Tåstrup" wrote:

Hej Birger.

60 kr. Pr. time kan det fås for, hvis du ringer 70208151.
(HH Babysitting og hushjælp)
Alle pigerne har ren straffeattest og er dygtige.

Held & lykke

Charlotte

Fra : Birger 2630 Tåstrup

Dato : 05-08-03 17:21

> 60 kr. Pr. time kan det fås for, hvis du ringer 70208151.
> (HH Babysitting og hushjælp)
Ser ikke ud til at være på Sjælland??? Ejby

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 06-08-03 00:42

On 05/08/03 18:21, in article bgolha$67a$1@news.cybercity.dk, "Birger 2630
Tåstrup" wrote:

> Ser ikke ud til at være på Sjælland??? Ejby

Jo, jo - hovedkontoret ligger bare I Ejby, men arbejdsområdet er Kbh. Og
omegn

Charlotte

Fra : Birger 2630 Tåstrup

Dato : 10-08-03 14:24