Hvordan flytte kalender i Outlook?
Fra : Rasmus Dahl

Dato : 04-08-03 09:43

En af mine venner har bedt mig spørge gruppen om hjælp til følgende problem:

I forbindelse med skift fra Outlook 97(UK) til Outlook "XP"(DK) er følgende
problem opstået:
Jeg tager backup - en .pst fil, af alt indhold af mit mailprogram (Outlook
97). Backuppen indlæses i det nye mailprogram (Outlook "XP"), hvilket fint
lykkedes. Alle overførte data genetableres i de oprindelige mapper i det nye
mailprogram.
Dog så genopstår alle mapperne i UK versioner. Dvs. data fra min INBOX
genopstår i en ny INBOX. Disse data kan jeg nu markere og flytte til min
INDBAKKE. Dette er gjort med alle mine mapper og jeg er nu fint kørende med
mit nye mailprogram.
Men hvad gør jeg med min CALENDER - hvordan flytter jeg disse data til min
KALENDER.. jeg har forsøgt mange måder, men intet lykkedes. Jeg kan
umiddelbar heller ikke omdøbe CALENDER til KALENDER, da den oprindelige
KALENDER hverken lader sig fjerne eller andet..
- Problemet forstærkes i det KALENDER er det værktøj der pr. default peges
på af mange programmer, hvilket resulterer i problemer når jeg så blot
bruger CALENDER, jeg håber på hjælp, da det er mange data at overføre
manuelt..

Oplysninger:
Min nye Outlook er en "Microsoft Outlook 2002", version 10.0, Build 2627.
Backup filen er en .pst fil, backup er både forsøgt af INBOX med alle
undermapper og af CALENDER alene.

Kan nogen hjælpe mig vil det være super fedt -

- På forhånd tak, Rasmus

Fra : pre

Dato : 04-08-03 11:25

Utroligt at det overhovedet har kunnet gå så langt!! Den allerdårligste
Outlook version, tilmed med et afvigende sprog.

En mulig løsning af kalenderproblemet kunne være at åbne en ekstra *.pst fil
så der er to sæt Personal Folders. Det kan næppe gå værre end at den ekstra
skal lukkes igen

Jeg går ud fra at du er kendt med indstillinger for mappestørrelserne. Og
endelig skal jeg pege på www.slipstick.com
hvor viden om Outlok + alverdens supplementer og opdateringer er samlet.
Siden er absolut et besøg værd.
pre