Blotter bidt i nosserne
Fra : P.N.

Dato : 03-08-03 21:01

Haha sådan kan det gå når man ikke passer på.
P.N.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=213334

Blotter bidt i nosserne

En kroatisk blotter smed bukserne foran en kvinde og hendes
hund - det skulle han aldrig have gjort

kse - 14:15 - 1. aug. 2003

En blotter smed bukserne foran en kvinde, der sad i sin forhave
i Zagreb.

Men nydelsen blev vendt til smerte, da kvindens hund Medo
kastede sig over hans kønsorganer.

Det lykkedes den lille vagthund at få en bid af pungen, før den
uheldige blotter styrtede mod den nærmeste skadestue, fortæller det
kroatiske nyhedsbureau Hina

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 03-08-03 22:14

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Haha sådan kan det gå når man ikke passer på.
> P.N.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=213334
>
> Blotter bidt i nosserne

Han har vel bare fået Gud´s straf, som han har fortjent

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : vadmand

Dato : 03-08-03 22:27

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Han har vel bare fået Gud´s straf, som han har fortjent

Ligesom du for at bruge apostrof-s

Per V.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-08-03 14:12

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ligesom du for at bruge apostrof-s

Huh? Er det noget med de der nye retsstavningsregler osv? Må man ikke bruge
apostrof-s?
Eksempel: Jeg hedder Martin.

3.person omtaler min computer som "Martin´s computer"? Er det så også
forkert, eller hvordan skal det forstå´s? (nu gør jeg det vist igen) *S*

FUT: dk.kultur.sprog

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-08-03 22:31

> [...]
den
> uheldige blotter styrtede mod den nærmeste skadestue, fortæller det

Avs det har gjort ondt... det gør han nok ikke igen, i hvert fald ikke over
for kvinde i følgeskab med hund.

(Den var nu meget sød.)

vh
Kim

Fra : Jacob

Dato : 04-08-03 17:11

Ærgerligt at det ikke var pædoen (skorstensfejeren) hunden fik fat i. Så må
andre vel gøre det.

Fra : KH

Dato : 04-08-03 22:01

"Jacob" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Ærgerligt at det ikke var pædoen (skorstensfejeren) hunden fik fat
i. Så må
> andre vel gøre det.

Ja, jeg har hørt om en gut, som sikkert ville gøre det med største
fornøjelse.
Han ynder genre at male sit ansigt i sort og hvid.

KH.

Fra : Jacob

Dato : 04-08-03 22:30

"KH" <Joker@mitdomain.com> wrote in message
> [...]
> fornøjelse.
> Han ynder genre at male sit ansigt i sort og hvid.

Er det ikke kun kvinder han giver sig på? Men hvis han er frisk på opgaven,
så må han gerne få den.

Fra : Henning

Dato : 05-08-03 13:30

KH wrote:
> "Jacob" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, jeg har hørt om en gut, som sikkert ville gøre det med største
> fornøjelse.
> Han ynder genre at male sit ansigt i sort og hvid.

Han er sgu da selv barnemorder!

Fra : KH

Dato : 05-08-03 13:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Han er sgu da selv barnemorder!

Ja, men så kan han vel bruges til at afskrække andre.

Aprpos blottere, så har jeg aldrig hørt om mænd, der har følt sig
krænket af kvindelige blottere.
Uuuuuuha, også så stod hun bare der og flashede sin måtte..Jeg fik det
bare så dårligt.
Hvorfor denne forskel i opfattelsen?

KH.

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 11:41

In article <3f2fa498$0$48889$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Joker@mitdomain.com says...
> [...]
> krænket af kvindelige blottere.
> Uuuuuuha, også så stod hun bare der og flashede sin måtte..Jeg fik det

Hvorvidt jeg føler mig krænket eller ej kommer sgu an på hvem der gjorde,
jeg kan på siddende fod tænke på op til flere der nok ville fremskynde et
nervesammenbrud.

Fra : KH

Dato : 06-08-03 11:45

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]

gjorde,
jeg kan på siddende fod tænke på op til flere der nok ville fremskynde

Som for eksempel Marianne Jelved eller Jytte Hilden?

KH.

Fra : Jacob

Dato : 06-08-03 12:14

> [...]
> krænket af kvindelige blottere.
> Uuuuuuha, også så stod hun bare der og flashede sin måtte..Jeg fik det

Tror jeg egentlig ikke vores køn helt lærer at forstå det... Konen har været
ude for flere blottere og hun bliver pissesur hver gang. Jeg foreslog hende,
at næste gang det sker, så skal hun grine af det i stedet, så blotteren ser
og hører det. Men den viftede hun væk.

Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at komme ud for en kvindelig blotter...
Nej, forresten var det Ritt Bjerregård eller Birthe Rønn-Hornbech, så ville
jeg sgu nok også blive lidt knotten

Fra : PerX ...

Dato : 05-08-03 12:26

In article <bAvXa.18708$mU6.18924@newsb.telia.net>, nospam@yahoo.com
says...
> Ærgerligt at det ikke var pædoen (skorstensfejeren) hunden fik fat i. Så må
> andre vel gøre det.

Ja, Politiet og Retten.

Fra : Fedt Mule

Dato : 05-08-03 14:30

On Tue, 5 Aug 2003 13:25:32 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <bAvXa.18708$mU6.18924@newsb.telia.net>, nospam@yahoo.com
>says...
>
>Ja, Politiet og Retten.

Ja jeg giver dig ret Per. Det nytter ikke noget med al den selvtægt. I
dag på mit arbejde snakkede de om at "man i fængsler HELDIGVIS ikke
lader sådan nogle mennesker få fred. Nej, men ærgerligt nok, så kommer
de jo bare i isolation. Ja og hvilket svineri at han var dækket til -
vi vil da se svinet"...

Hvad sker der? Jeg var ved at falde bagover... Var også ret harm over
en ung mand kunne gøre det mod Mia, og nu mod hende Sonja der og jeg
har oplevet det med min lillesøster - hun blev "bare" ikke slået
ihjel. Man kan ikke spilde sit liv på at hade og håbe det går andre
værre...

Så Per har ret - lad politiet og retten ordne det der!!

Pernille

Fra : pet detektive

Dato : 05-08-03 16:23

Ja da lad politiet ordne det, for de er også sååå gode til den slags...bræk
bræk bræk, fuck i du er naiv... voldtægt og mord herhjemme stræffes med et
slag over fingerne og ingen aftens mad...sikke noget PIS.. Thorsen og Trads
snyder med penge(noget dødt) men får 6-7 års fængsel, men unge ÅNDSVAGE fyre
myrder eller voldtager en ung pige/dame og får et halvt år?????? mener du
selv det er rimeligt?? nej gu er det ej... det er fair nok politiet skal
ordne ting og vi ikke skal ha selvtægt, men så må de fandme til at ta sig
sammen i det dankse ganske land og få sadt de straffe op! og så længe de
ikke gør det, så er selvtægt OK.jo mere jo bedre, den der har slået de 2 små
piger ihjel, skla ha den hårdt i røven af samtlge fanger, til deres røvhul
kan bruges som luftalarm på Rådhuspladsen... de skal fandme ha den skæret af
de SVIN.

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-03 11:48

In article <3f2fcb5e$0$6817$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
nikihansen@stofanet.dk says...
> [...]
> snyder med penge(noget dødt) men får 6-7 års fængsel, men unge ÅNDSVAGE fyre
> myrder eller voldtager en ung pige/dame og får et halvt år??????

Tanken bag lovene, og der er rent faktisk nogen som har tænkt, er at der
er situationer hvor en straf virker afskrækkende, og situationer hvor det
IKKE virker afskrækkende. I de fleste volds situationer er det ikke
planlagt på forhånd, det er nogen med et mindreværdskompleks eller andre
problemer som pludselig eksploderer i vrede/frygt og overfalder andre, og
giver ikke den store tid til at tænke over at man kommer i spjældet
bagefter.. Hvorimod stort set al finansiel kriminalitet er noget som folk
sidder og planlægger i lang tid - og altså har meget tid til at tænke på
"ååh jeg får sååååå store en straf hvis de fanger mig"

> mener du selv det er rimeligt??

Jeg mener ikke det er rimeligt at tilfældige bøller syntes de har ret til
at overfalde andre.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 19-08-03 02:59

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i

> Haha sådan kan det gå når man ikke passer på.
> P.N.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=213334
>
> Blotter bidt i nosserne

.... og det har ikke antydningen af politisk interesse - hvad skal vi
med det?

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-08-03 07:32

On 19 Aug 2003 03:59:10 +0200, "Bjørn Løndahl"
<usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote:

>"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i

>... og det har ikke antydningen af politisk interesse - hvad skal vi
>med det?

Og dit svar på P.N.s indlæg har ikke meget med seksualitet at gøre -
hvad skal VI med det ?

- -
Babba-Papa

Fra : P.N.

Dato : 19-08-03 15:17

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse
> "P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i

> ... og det har ikke antydningen af politisk interesse - hvad skal vi
> med det?

Jamen indlægget er jo flere måneder gammelt, så hvad er relevansen i at
svare.

> --
> Venligst Bjørn

Venligst ??? er du ikke blevet af at spille den "vrede unge mand". Iøvrigt
tror du stadigvæk at jeg skriver indlæg i dit navn .
P.N.