Offentlige hjemmesider og tilgængelighed?
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-08-03 18:39

Jeg mener at have læst et sted, at offentlige hjemmesider /skal/
være tilgængelige for flest mulige, eller i den stil. Er der nogen,
der kan bekræfte det og evt. komme med en reference ang. dette?

Det drejer sig konkret om http://www.kot.dk/ som giver følgende i
Opera: "Din systemopsætning er ikke understøttet". Det er måske ikke
overraskende at det, åbenbart, er lavet af et firma,
<http://viscom.dk/>, som giver følgende i Opera: "Du skal have
Internet Explorer 4+ hvor cookies er aktiveret for at komme ind på
dette website"

XFUT dk.edb.internet.webdesign

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jane

Dato : 16-08-03 21:20

Christian Bohr-Halling <nospam@direkte.org> wrote in message news:<s5hqivopr49migl8e6cs8bho7gcge08eng@dtext.news.tele.dk>...
> Jeg mener at have læst et sted, at offentlige hjemmesider /skal/
> være tilgængelige for flest mulige, eller i den stil. Er der nogen,
> der kan bekræfte det og evt. komme med en reference ang. dette?

http://www.netsteder.dk/publ/index.html

" Denne reviderede udgave anviser en ny måde at håndtere metadata
på. Der er anvisninger i forbindelse med pligtaflevering, og de
restriktive anvisninger, som blev foreskrevet i første udgave af
Netpublikationer for brug af HTML, er ophævet."

Jeg får tilgengæld at vide af KOT med min Internet Explorer 6
at "Du har ikke Microsoft Windows" hvilket jeg og min Windows xp
morer sig kongeligt over. Det tyder da på fjolserne bag den
sides er yderst utroværdige og jeg ikke er gået glip af noget.

> XFUT dk.edb.internet.webdesign

Virker desværre ikke, og jeg aner ikke hvordan *jeg* skal gøre
i Google. Tror du har lavet en fejl med din Forte Agent.

Jane