Hetz mod Grosbøll og BW, er anti-Jesus
Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 15:32

Jesu etik kan umuligt retfærdiggøre at man vil fyre en præst, hvis menighed
holder af netop denne præst

Og hetz mod alt hvad jeg skriver af kristendom som værende OT - hvordan kan
dette forklares, andet end ved at folk har brug for spledalske og andre at
mobbe?

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 15:58

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> Jesu etik kan umuligt retfærdiggøre at man vil fyre en præst, hvis
> menighed holder af netop denne præst

Jesu etik kan netop retfærdiggøre at man ikke vil acceptere en præst
der offentligt erklærer at han ikke tror på kødets opstandelse og Guds
eksistens.

> Og hetz mod alt hvad jeg skriver af kristendom som værende OT -
> hvordan kan dette forklares, andet end ved at folk har brug for
> spledalske og andre at mobbe?

Der er ingen der hetzer mod dig *når* du skriver om kristendom - det
er bar efterhåden ret sjældendt at du kommer med et indlæg der reelt
handler om kristendom.

Mit ønske er at du ville respektere at denne gruppe er til debat om
*kristendom* og ikke om livssyn i bredere forstand, ej heller om
politik og filosofi.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 16:43

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> Jesu etik kan netop retfærdiggøre at man ikke vil acceptere en præst
> der offentligt erklærer at han ikke tror på kødets opstandelse og Guds
> eksistens.

Giv Gud hvad Guds er og Kejseren hvad Kejserens er, og Grosbøll-embedet er
kejser-domæne
så menighed og jura og ikke udenforståendes forargelse afgør,
om han er korrekt nok troende.

> [...]
> Mit ønske er at du ville respektere at denne gruppe er til debat om
> *kristendom* og ikke om livssyn i bredere forstand, ej heller om

Jeg respekterer gruppens vel - men er uenig i dit snævre skadelige syn på
hvad er gruppens vel. Respekter det. Fundats er på min side - ellers citer
ordret og lad os slippe væk fra dit jødehadagtige bagtaleri, der siger mod
tungeafskæring siden du ikke sender mail eller ringer eller holder det her,
såleledes som du heldigvis gør nu, måske fordi ingen netbetjente nogensinde
har bakket dig op på dk-admin ng'erne
Jeg har udbyder-holdningen år 2003 på min side, så spild nu ikke mere tid
med dit form-snak

Spledalsk eller sindsyg er DU IKKE og JEG IKKE så lev efter Jesu ord om nul
apartheid.

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 17:25

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> og lad os slippe væk fra dit jødehadagtige
> bagtaleri, der siger mod tungeafskæring

Nu synes jeg ganske enkelt at du er gået langt over stregen for enhver
form for anstændig opførsel.

Og her er også en situation hvor du enten må give en helt uforbeholden
undskyldning, - eller føre dokumentation for din bagtaleriske
udtalelse.

hilsen
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 19:17

> [...]
>
> Og her er også en situation hvor du enten må give en helt uforbeholden
> undskyldning, - eller føre dokumentation for din bagtaleriske

Jeg har aldrig angrebet dig andet end i selvforsvar og kun med ORD som jo
sårer mindre end papirkugler

Du har søgt at få mig censureret af nettet ved at klage til netbetjentene

'Det er sandheden, men skal vi kalde det fortid?

Jeg gider næppe svare på dine angreb - kun på svar vedr kristendom

Jeg starter masser af ontopic tråde

Du tør aldrig bekende hvad du står for vedr din tro - har du en?

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-08-03 19:56

> Jeg har aldrig angrebet dig andet end i selvforsvar og kun med ORD
> som jo sårer mindre end papirkugler

Ja, så er der ikke mere for os to at tale om. Du beskylder mig for
"jødehadeagtig ... " - og vil hverken dokumentere din påstand eller
give en uforbeholden undskyldning.

Du er langt simplere end jeg troede!

EOD - en så simpel og lav person gider jeg ikke beskæftige mig med!!

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 03-08-03 16:09

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]
kan
> dette forklares, andet end ved at folk har brug for spledalske og andre at

Om noen kommer til meg og ikke hater far og mor og kone og barn og brødre og
søstre, ja til og med sitt eget liv, da kan han ikke være min disippel Luk.
14:26

Også dette er Jesu etik og har kanskje relevans i Grosbølls sak ?

Kjellemann

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 16:47

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote in message

> [...]
Luk.
> 14:26
>
> Også dette er Jesu etik og har kanskje relevans i Grosbølls sak ?

Grosbøll har sejret totalt og slet ikke ædt ord i sig
Udbydere lader mig sejre over dem der ønsker ng kørt så intolerant som i de
langsomme modemmers tid for 12 år siden.

Jesu siger DØM EJ og STEN EJ. Altså vær vennesæl og tolerant. Ikke at vi
skal give væk af vor ejendom fx land.
Men når det intet koster at være tolerant, fx overfor mig på en ng, så er
det anti-Jesus at ville udsmide. Eller fyre en præst.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 03-08-03 20:50

> [...]
> langsomme modemmers tid for 12 år siden.
>
> Jesu siger DØM EJ og STEN EJ. Altså vær vennesæl og tolerant. Ikke at vi

Hvad er tolerant. i Jesu udsagn "Om noen kommer til meg og ikke hater far og

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-03 20:57

X"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote in message

> [...]
og
> mor og kone og barn og brødre > og
> søstre, ja til og med sitt eget liv, da kan han ikke være min disippel".

jEG GÆTTER PÅ at der var for mange til at overtage fars gård, så der var
behov for at forlade forældre

Så Jesu var næppe skinger da han foreslog at bryde forbindelse til hjem og
blive munk i hans slæng