lave en EU til MC
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-08-03 15:05

jeg har en SpeedFight LCE, jeg vil gerne have den bygget om til en
Motorcykel, altså stor nummerplade.

Skal man så betale mere i reg afgift og hvor meget evt.

Kan jeg bare bygge et 100ccm cyl og stempel på den eller skal der bygges
mere om

Mvh Jesper

Fra : LSN

Dato : 03-08-03 15:22

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere om
>
> Mvh Jesper
>
> hej jesper jeg har sådan en peugeot 100ccm til salg ring tlf 40 72 62 98
da jeg ikke kan komme til at skrive til dig direkte?? mvh lasse