Bundkort der kan knække multiply´eren på e~
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 03-08-03 13:01

Hvilke Nforce2 bundkort kan "knække" multiplyeren på en TB eller en Barton
???

Er det kun Epox der kan gøre det, eller kan et AsusA78NX også gøre det ???

---
MBJ

Fra : Dennis Nimand

Dato : 03-08-03 16:51

> Er det kun Epox der kan gøre det, eller kan et AsusA78NX også gøre det ???

Asus A7N8X kan ikke...

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 03-08-03 17:29

Øv - Men den havde jeg jo nok regnet ud...

Spørgsmålet er så: Kan Epox boards gøre det... Jeg tænker også på det nyeste
Nforce2 baserede board, med støtte for fsb på 400mhz

S.U.

---
MBJ

Fra : JK

Dato : 03-08-03 19:08

On Sun, 3 Aug 2003 18:28:54 +0200, "Morten Bo Jensen"
<giant*nospam*@post.cybercity.dk> wrote:

>Øv - Men den havde jeg jo nok regnet ud...
>
>Spørgsmålet er så: Kan Epox boards gøre det... Jeg tænker også på det nyeste
>Nforce2 baserede board, med støtte for fsb på 400mhz

Abit's nforce2 kan. Soltek, epox. Mange flere.

Jeg tror ikke helt på at asus a7n8x ikke kan. Normalt siger man, at
det skal være Tbred type B eller Barton, for at man kan. Måske er det
en tidligere cpu, der refereres til, at a7n8x ikke kan med.

hilsen

John

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 20:12

>Jeg tror ikke helt på at asus a7n8x ikke kan. Normalt siger man, at
>det skal være Tbred type B eller Barton, for at man kan. Måske er det
>en tidligere cpu, der refereres til, at a7n8x ikke kan med.
Jeg har frit valg op til 13.5x mener jeg det er, a7n8x-xp2600.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 03-08-03 20:28

Er det udgaven der er normeret til en FSB på 333 eller 266mhz ???

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 21:27

>Er det udgaven der er normeret til en FSB på 333 eller 266mhz ???

333fsb

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 03-08-03 20:38

> Jeg har frit valg op til 13.5x mener jeg det er, a7n8x-xp2600.

Har netop lavet et forsøg der viste at jeg (trods det jeg troede) også har
frit valg - I hvert fald nedad... Så hvis min RAM ellers kan følge med,
skulle det altså være muligt at få systemmet til at køre f.eks. 11 X 190
uden at overclocke CPU´en det mindste... (smiler)

Fra : Jens Petersen

Dato : 03-08-03 21:06

On Sun, 03 Aug 2003 20:08:15 +0200, JK <johnknuhtsen@REMOVEmail.dk>
wrote:

>Jeg tror ikke helt på at asus a7n8x ikke kan. Normalt siger man, at
>det skal være Tbred type B eller Barton, for at man kan. Måske er det
>en tidligere cpu, der refereres til, at a7n8x ikke kan med.

a7n8x deluxe kan i hvert fald. (Verificeret med en TB2000+)

--
Jens

I already know I'm paranoid. The question is, am I paranoid enough?