Låse alt efter server ?
Fra : ab

Dato : 03-08-03 12:18

Kan nogen forklare mig om / hvordan man overfor sit mail-program kan blokere
en hel server, således at alt hvad der kommer fra den kant blokeres ?

Hvis det er muligt synes jeg, at det er utroligt, at div. udbydere ikke
bruger denne metode ?

- Jeg føler ikke, at min udbyder (TDC) har nogen effektiv blokkering mod
div. spam.

ab

Fra : Troels Vognbjerg

Dato : 03-08-03 13:01

(lige lidt brok) Hvad har dette at gøre med sikkerhed?

> Kan nogen forklare mig om / hvordan man overfor sit mail-program kan blokere
> en hel server, således at alt hvad der kommer fra den kant blokeres ?

Det ville være en fordel at skrive hvilket program du bruger.

> Hvis det er muligt synes jeg, at det er utroligt, at div. udbydere ikke
> bruger denne metode ?

Udbyderne blokkere nok ikke spam mail(eget gæt), fordi at spam filtere
aldrig er 100% sikker, og tænk på hvor sure deres kunder kan blive hvis
udbyderne begyndte at slette mails fra en af deres venner fordi de
troede det var spam mails. Om hvorvidt udbydere tilbyder spam filtre,
ved jeg ikke, men ellers har mozilla en rimelig godt spamfilter og hvis
outlook og outlock ikke har et spam filter så kan man downloade sådan
nogle addons til dem.

Fra : Troels Vognbjerg

Dato : 03-08-03 13:16

ab wrote:
> [...]
> bruger denne metode ?
>
> - Jeg føler ikke, at min udbyder (TDC) har nogen effektiv blokkering mod

Btw, brugte 3 minutter inde på tdc.dk og fandt føglende:
http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=&id=50758
Der er beskreven hvordan du slår spam filter til

Fra : Henrik H

Dato : 03-08-03 20:38

Prøv det her, det virker bare super godt, har prøvet 3 forskellige, og det
er virker som det eneste, uden af nappe alt min alm. mail.
http://spamfighter.com/Lang_DA/Products_Default.asp?

mvh

Henrik

Fra : Per Tordrup

Dato : 08-08-03 08:13

Har osse gode erfaringer med Spamfighter

Per

Fra : ab

Dato : 04-08-03 21:01

> Btw, brugte 3 minutter inde på tdc.dk og fandt føglende:
> http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=&id=50758
> Der er beskreven hvordan du slår spam filter til

Tak, har prøvet det - det er jo netop det jeg skriver: Det virker ikke.

ab