Hej kan fisk vokse.....
Fra : Kristian >> ZlaZy

Dato : 03-08-03 11:40

Hej

jeg vil gerne spøre om fisk kan vokse
ned af hvis de kommer for et stort
akv. til et lille akv. ???
fordi jeg ved jo at fisk kan blive støre jo mere plads de får....

Min hummer er vokset.
Kan en hummer også det / Krebs ???
vokse jo mere plads de får ???

Fra : Plesner

Dato : 03-08-03 12:24

> jeg vil gerne spøre om fisk kan vokse
> ned af hvis de kommer for et stort
> akv. til et lille akv. ???

Nej.

> fordi jeg ved jo at fisk kan blive støre jo mere plads de får....

Det er en skrøne. Affaldsstoffer i vandet hæmmer væksten, så man skal
skifte vand meget oftere i et lille akvarium, hvis vandet skal være lige så
rent. Man kan sagtens få fisk store i et lille akvarium, hvis man bare
arbejder lidt for sagen. Hvis man har fisk i et lille akvarium, som er
mindre end det, de bør blive, så har man simpelthen været for doven.

plesner