Objekt var ventet, eller Syntaks fejl
Fra : Simon Andersen

Dato : 03-08-03 10:27

Jeg har et stort problem........

Når jeg åbner min hjemmeside (www.geocities.com/lilleoluf),
skriver den at der er fejl på siden.....disse fejl bliver ved med
at komme, og det er faktisk kun:
1. Et objekt var ventet (linje 53)
eller
2. Der er en syntaks fejl.... (linje 1)

Hvad betyder disse fejl ?? Jeg har prøvet at tjekke de linjer,
den skriver det drejer sig om, i min index.html, men jeg kan ikke
finde nogen fejl i koden.

Det ser jo ikke særligt godt ud...når læseren kommer ind på
siden, at der så popper sådan nogle op !! Vil meget gerne af med
dem i en fart !!
HJÆLP !!!

~Simon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 03-08-03 10:52

Simon Andersen <simon_lembcke@hotmail.com> skrev i
dk.edb.internet.webdesign.html:

>Når jeg åbner min hjemmeside (www.geocities.com/lilleoluf),
>skriver den at der er fejl på siden.....disse fejl bliver ved med
> [...]

Det er javascript-fejl (formodentlig i den kode, som Geocities
indsætter automatisk).

Du kan nok få mere hjælp i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside,
der er dedikeret til debat om bl.a. javascript.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 03-08-03 10:58

jeg får en besked om at siden ikke kan vises midlertidig, men men men, jeg
har haft samme problem og det kom af at jeg havde zonelab kørende som smed
en lille popup script blokker ind i siderne, måske du har det samme
problem...

Fra : Simon Andersen

Dato : 03-08-03 13:40

Henrik Knudsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> har haft samme problem og det kom af at jeg havde zonelab kørende som smed
> en lille popup script blokker ind i siderne, måske du har det samme

Jeg bruger ikke Zonelab, men en af mine venner siger også at det er
Javascript fejl...i den kode som Geocities automatisk sætter ind.....
...latterligt, men sådan er det !!

Fra : Trigger_One

Dato : 04-08-03 10:51

Simon Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Det ser jo ikke særligt godt ud...når læseren kommer ind på
> siden, at der så popper sådan nogle op !! Vil meget gerne af med
Hej
I bunden af dok. står der :
<!-- text below generated by server. PLEASE REMOVE -->
Så kan du ikke bare slette den der 'fejlkode'?
~TriggerOne