nokia 6100 og gratisunlock
Fra : Alexander Wattez

Dato : 03-08-03 10:24

Jeg har en nokia 6100, lige købt hos sonofon. Prøvede at unlocke den via
gratisunlock, men ingen af koderne virkede.. :( er forresten slet ikke
sikker på at den er låst, kan man tjekke det på en måde.. ? De koder der er
herinde virker ikke på den

vh,
Alex

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 10:33

"Alexander Wattez" <alexander@wat(fjern)tez.com> wrote in message
> Jeg har en nokia 6100, lige købt hos sonofon. Prøvede at unlocke den via
> gratisunlock, men ingen af koderne virkede.. :( er forresten slet ikke
> sikker på at den er låst, kan man tjekke det på en måde.. ?

Det er faktisk ret svært.

1. Du skal have en bekendt, ven eller familie der har et simkort til et
andet selskab end Sonofon. En fremmede går vel også.
2. Du tager nu dit simkort ud af din telefon. Se evt i brugsanvisningen hvis
du ikke ved hvordan, det kan være lidt forskelligt fra mobil til mobil.
3. Herefter tager du det andet simkort fra enten din ven, bekendt, familie
eller fremmede, og propper den i din telefon.
4. Husk at putte batteriet i telefonen også, ellers kan du ikke se om den er
simlåst.
5. Efter du har puttet batteriet i telefonen, kan du nu tænde for telefonen.
Se evt i brugsanvisningen, hvis du ikke helt ved hvordan.
6. Hvis telefonen ikke klager over simkortet, og der kan indtastes pinkode
og telefonen finder net, er telefonen ikke simlåst.
7. Uanset hvad, skal du nu tage din vens, bekendt, familie eller fremmeds
simkort ud af telefonen igen.
8. Derefter tager du dit eget i, husk batteriet og du er nu blevet klogere.

Håber det kan hjælpe dig

Min søndags humor er altid dårlig om morgenen..

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-08-03 11:23

> 7. Uanset hvad, skal du nu tage din vens, bekendt, familie eller fremmeds
> simkort ud af telefonen igen.

Hehe, ja, det vil vedkommende nok sætte pris på...

--
Kasper

Fra : Znupler

Dato : 03-08-03 20:29

"Alexander Wattez" skrev d. 03-08-03 10:24 dette indlæg :
> [...]
> gratisunlock, men ingen af koderne virkede.. :( er forresten slet ikke
> sikker på at den er låst, kan man tjekke det på en måde.. ? De koder

Jeg har etr program til at generare unlock koder med..
'

min hjemmeside er http://*www.unlockdk.1go.dk
kig derind og skriv til mig, så skal jeg hjælpe dig

http://www.kandu.dk/

Fra : Alexander Wattez

Dato : 04-08-03 17:03

FB, nu er jeg jo ikke ligefrem dum.. Men mere fordi der var postet nogle
koder herinde hvorved man kunne se om telefonen var sim-låst... Og jo self
kan jeg da bare prøve med et andet sim-kort i telefonen, men det var nu
nemmere hvis der bare var en kode til at tjekke det.. :)

Znupler, Oki vil jeg gøre så hvis den er låst ;)

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-03 17:28

> [...]
> kan jeg da bare prøve med et andet sim-kort i telefonen, men det var nu
> nemmere hvis der bare var en kode til at tjekke det.. :)

Nu gjorde jeg såmen også grin, da det er vel hurtigere at låne et simkort
end at vente 2 dage på svar om der findes en kode til at se om en telefon er
låst eller ej.

Forresten, har jeg mere mælk i køleskabet?

Mvh
FB

Fra : Alexander Wattez

Dato : 04-08-03 17:18

OKi! Har prøvet med kærestens Sim-kort.. Ingen lås, som sonofon aldrig gør
ved telefoner til over 1000 kr... ;)

Znupler, har været inde og kigge på din side, og ikke for at chikanere dig,
men siden er altså meget uprofessionel og meget underligt opbygget.,... Det
burde du sagtens kunne bedre i frontpage som du nu har lavet siden i ;)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-03 17:22

"Alexander Wattez" <alexander@wat(fjern)tez.com> skrev:

>OKi! Har prøvet med kærestens Sim-kort.. Ingen lås, som sonofon aldrig gør
>ved telefoner til over 1000 kr... ;)

Hvor har du det fra? Da jeg købte min Nokia 6210 med Sonofon, da var
den såmænd låst - og den koster lige under 2'000,- kr.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Alexander Wattez

Dato : 11-08-03 11:55

Lasse, Alle telefoner jeg har købt indtil videre hos sonofon har aldrig
været sim-låst.. det er 3210, 8210 og nu 6100....
FB, ikke når man ikke lige har andre sim-kort i nærheden... Og det havde jeg
tilfældigvis ikke
Esben, Den kode virkede ikke, fandt den nemlig her i gruppen, men min nokia
siger bare forkert kode :(

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 05-08-03 12:22

Prøv med:

#PW+1234567890+1# (tjekker Provider-lås)

· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.dk