Vælge hvilke drev i SpyBot ?
Fra : Kim

Dato : 03-08-03 07:16

Nu har siddet i ½ time og læst og læst, er der ikke mulighed for at
vælge hvilke drev der skal scannes i SpyBot, jeg har nemlig 4 af
slagsen ?
Hvis ja, hvor gør man så det henne?
Jeg vil nemlig gerne sikre mig at alle min drev bliver scannet.
Mvh Kim

Fra : ab

Dato : 03-08-03 12:42

> vælge hvilke drev der skal scannes i SpyBot, jeg har nemlig ...

Det tror jeg ikke du kan vælge - jeg har med stor succes brugt programmet
flere gange (har også 3 drev), og diverse snask er fundet - ikke kun på
C-drevet.

ab

Fra : Kim

Dato : 03-08-03 13:29

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev
> Det tror jeg ikke du kan vælge - jeg har med stor succes brugt programmet
> flere gange (har også 3 drev), og diverse snask er fundet - ikke kun på
> C-drevet.

Jo man skal, jeg fandt det selv her:
http://www.net-integration.net/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?s=54b6f1a130a5bab342899ead68b111d5;act=ST;f=28;t=3691;hl=drives

Mvh Kim